Onsdag 5/8

Hej !!

Mår ni bra ? 

Vi har det fint , just nu ligger vi på rummet och  vilar , 

Vi har haft molnigt ⛅️ måndag och tisdag så vi har promenerat , shoppat och vilat på rummet dessa dagar 
På kvällarna har vi gått ut och ätit utan att svettas bort , 
Riktigt sköna kvällar , från 37 g till 28 g

Ljuvligt 

I dag har vi 30 igen och sol ☀️ 

Här kommer lite bilder från de molniga dagarna 

(null)

Ätit god lunch på en restaurang vi kallar fisken 

(null)

(null)

  Sjysst med citron träd vid entrén 

(null)

(null)

  Vackra entréer med  blommor och citron träd 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Massa fina växter och kaktusar vid vår hotell entré 



(null)


  Molnig kväll ,  månen halverades 

(null)

(null)

     Frozen cheesecake 

(null)

(null)

(null)

     Drink stopp mellan shopping 

(null)

   Ägarna på restaurang fisken har denna hund
 
Hunden är tyvärr sjuk i diabetes och är 14 år gammal så hon ligger mest och sover på sin kyl madrass inne i restaurangen 
I sin dubbelsäng !!!!! 👌🥰

På tisdag kvällen klarnade det upp så vi satte oss uppe på tak poolen ett tag 

(null)

  Lite sol mellan molnen 

 han är den som lyser upp mitt liv 💙

(null)

(null)

(null)

(null)


I går kväll tog vi taxi in mot magaluff hållet 
Till ett nytt ställe som heter grill house 

(null)

(null)

(null)


Vi åt förätt och varmrätt  och en del drinkar 

(null)

(null)

(null)

   Förrätten  , våfflade natchos 

(null)

(null)

(null)

   Min mat - lax 


(null)

(null)

  Hennings mat - hamburgare mac & chees 


(null)

  Min vackra 💙



I dag onsdag efter frukost så gick vi till stranden , skönt 

Fin morgon 

Henning har köpt en hov och han går och plockar plast i havet 
Fy fan va plast och skit det flyter runt 

Han fyller ett par påsar på förmiddagen 
I dag mellan 9-11 så slängde han 10
Påsar med plast 

Det är flera som går runt och samlar skräp 
Bra grej om man är lite rastlös och samtidigt vill göra något för miljön 

(null)

(null)

(null)

(null)

    Här är H på G med hoven 

(null)

   En härlig morgon 

Vi åt lunch på hotellet i dag vid 13.30 tiden och nu chillar vi 

Jag ligger och funderar på hur vi ska få hem allt vi handlat , Det är massa kläder , skor , kylväska och parfymer 

Men jag hade 4 kg till godo i min resväska och Henning hade 3 

I värsta fall får man slänga något gammalt 🤣

I kväll blir det vår restaurang igen , längtar 

Vi har bord där kl 22 våra 3 sista kvällar , vi vill inte gå miste om världens godaste mat 


Jag önskar er en fin  vecka , på lördag kväll är man hemma i verkligheten igen så nu ska jag njuta av mina 3 sista dagar 

Love Maria 🥰


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att läsa och se er semester-tack för att du delar med dig 🥰 Och all heder till håv-Henning 😃👍🏼🙏🏼// Åsa & kollegan 💜

Svar: Kram ♥️♥️♥️
Ia None

2020-08-05 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0