Pool dag

Hej 

Hur är det ?

Vi har det oförskämt bra 
Det är dock snuskigt varmt ( 37 ) så i dag orkade vi inte gå i väg utan vi tog en skön dag vid poolen 

Vi chillade där 9-15.30, dock under parasollet 

Det är jätte mysigt vid poolen 

Det vart lite öl och drinkar och så avslutade vi med lunch 

(null)

(null)

H  åt hamburgare 🍔 

(null)



(null)

(null)

(null)

Palma  och Palma Nova är ett jet set  ställe 
Mycket rika människor och massa snygga båtar och bilar , kul att titta på 
Det negativa med Palma Nova är att det är dyrt

Min favorit av alla mina resor  är helt klart bodrum / Turkiet 
Men mallorca är nog en klar 2:a 

TOP 👌

Turkiet
Mallorca 
Bulgarien 
Italien
Grekland
Teneriffa 
Egypten 

Mfl 

Nu vill jag testa Kroatien och Ibiza 



(null)

(null)

    Jag åt wrap 🍴


Här är bilder från i går kväll

(null)

Kaktus vid vår favvo restaurang 


(null)

(null)

(null)

 Kvällsbilder från hamnen 


(null)

 Fin himmel fotat från vår balkong 


(null)

 Tak pool och bar Fotad från vår balkong 

(null)

 Min mat från gårdagen , tomat pasta med bacon och cocktail tomater 

Nu är vi på rummet för en siesta  och dusch 

// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0