Söndag och halvfart

Go kväll 

Jag har haft en skön dag , lite små fix när det fanns energi 
Känner mig lite hängig men ska kämpa denna vecka 


På morgonen så satte jag på ljudboken i köket och gjorde en pepparrotssås 
och så gjorde jag En pastasås på lövbiff 🍴

3 matlådor och  en god middag 



(null)

 Kokt potatis , kokt korv med pepparrotssås 

Jag har små pulat hemma , suttit med lite jobb och sms at mina måndags klienter 

Jag börjar få bukt med mitt nya schema , jag ska lägga in några nya klienter men det blir klart efter min semester ( v.38 ) 

Jag lägger mitt schema själv . 

Jag har ett möte med en ny klient på tisdag som jag tror blir en stor utmaning 

Ung, missbruk, LVU, diagnoser och  utåtagerande!
nytt case. 


Vad mer da ? 

Jag har legat i soffan med min gubbe och tittat på massa inredning 

Vi vill ju ha mörka ek möbler i köket och eventuellt i vardagsrum 

Jag vill ha varmt och mulligt 
Lite indiska stilen 

Tycker om det här matbordet och stolar 

(null)

Egentligen vill jag ha ett par andra stolar som ser ut som Dom här fast med arm Stöd och i brunt skinn men dom stolarna kostar 3000 st .  

Vi får se vad dom Kostar på januari rean efter jul 

Vi tänkte köpa  vår soffa vi vill ha på nyårs rean för då ligger den alltid på halva priset skvallrade butiks försäljaren 😉

Soffan vill jag ha i mörk blå nästan åt gråblå hållet , 

Gillar även detta vardagsrums bord 

(null)


Dom 2 fyrkanterna på bordet med svarta gångjärn kan man dra till sidan så döljer sig skåp 
Perfekt 


Vi måste ha ett vardagsrumsbord med lådor för Henning har en förmåga att samla massa saker vid bordet 

på hans bordshylla just nu :

Klockor, läppsyl, handkräm, nässpray, fjärrkontroller , godis , snusdosa mm

Haha  galet 🤣🤣🤣


 jag har också en hylla men där står hans saker också 🤣🤣   vår gemensamma kvällsmedicin med zink och magnesium 

Hans Godis, fjärrkontroll, vår fotkräm  

så jaaaaaa vi ska ha 2 lådor som döljer detta 

🤣🤣🤣🤣

Nä nu säger jag god natt , ska mysa ner i sängen och lyssna på ljudbok 

//  Love Maria 🥰🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0