Strömsund/ hoting / helg

Hej 

Lördag morgon och kl är 9.54

Jag vaknade av åskan kl 5.40 .. mysigt 

Nu kan jag njuta av åskan när inte Sune finns mer.  Jag brukar prata med honom när saker han var rädd för händer , jag brukar säga till honom att nu slipper du det här eländet ❤️

Nyåret som kommer i år är det först nyåret han inte behöver frukta . 

Jag har lovat mig själv och alla andra skott rädda djur att Aldrig köpa fyrverkerier 🧨  vi har inte firat nyår utanför ett par hotell väggar dom  senaste 6 åren . 

Men vem vet , vi kanske tar in på hotell i nyår ändå men då behöver det inte vara vid en flygplats eller skogen 

I morse tvättade jag och tog en promenad på 6 km , nu ligger jag i soffan nyduschad 

I veckan pratade jag med min fina vän Annicka som jag känt  i 23 år 

Hon och min vän Anna har flyttat till Strömsund för att få miljö ombyte 

Tyvärr strax innan flytten drabbades Annicka av bröst cancer och hon har genomgått behandlingar och nu den 10/9 ska hon opereras 

Hon skickade lite vackra bilder till mig från Strömsund och Åre 

(null)

(null)

    Min fina vän 🌸

(null)

(null)

(null)

  Annicka är alltid så glad och positiv 

 Jag älskar henne för den hon är . Tokfia 

Vi får se när vi ses nästa gång , tyvärr missade jag hennes avskeds middag innan hon flyttade för jag var i Flen , 

Nu önskar jag att hennes op går bra och att hon snart är tbx på topp 
En fin vän ...

Jag får åka till Norrland när hon mår bättre 🙏❤️🙏❤️🙏❤️ lycka till hjärtat 




I går kväll var Kalle och Elin i stan och festade 

(null)

 Dom är så fina ihop , blonda  vackra och lugna 
Rätt lika i sättet . 💕💕💕
Det är mysigt att ha Elin här , Kalle och hon åker till Göteborg igen på onsdag 


Jag och Henning mös i soffan 
Vi kollas Seal team och åt räkmacka 

(null)


Avslutar med en bild på min älskling 

(null)

Min lilla vackra blondin 💕💕💕💕💕💕

I dag känner jag inte för att göra något men däremot står köttbullar på önskelistan så jag ska rulla 1.1/2 kg köttbullar och ev göra en äppelpaj 


Jag önskar er en fin lördag // Maria 😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0