Torsdag & fredag

Tjo 

Trött tjej här med 4 timmars sömn 

I går vart jag ju bjuden på middag av Elin och Kalle 
Carbonara de lux   Så himla god 

(null)

(null)

Efter maten gick vi upp till Max med familj 
Det vart lite häng och surr 


(null)

(null)

   Mysigt 

Våran fina 3 åring började på förskolan igen i måndags efter 8 v sommarlov 

Taggad som tusan , hon älskar sin föris 
Nu har hon bytt avd för större barn 

(null)
  
   Älskade  prinsessa 

När vi kom hem vart det idol och annat på tv , vid 23 tiden ringde en slirig sambo 😂😂

Hej älskling ( läs som om du e full ) 
Vill du hämta mig ?

Självklart !! 

🚙 Sagt och gjort 🚙

Jag skulle till boulebar i nacka Hotel Marina Towers 
Södra länken var avstängd och tunneln ner till Marina towers var avstängd så GPS visade mig fel hela tiden men till slut hittade vi varandra 

Asså när han klev in i bilen vart jag nog också full av ångorna

Hahaha 
11 timmars festande och en firma nota på 74.000   Bra jobbat killar 

Dom sågs 11 och avslutade 23 men vissa gick vidare 

Vi var hemma runt 00.30  och då vill gubben mysa 

När man ska kliva upp kl 6 så kändes det lite stressigt men vem säger nej till mys  haha så det vart inte många timmars sömn 💤 

I dag hade jag några timmar på kontoret innan  klienterna och jag fick sånt flow 

Gp - ✅ 
Semester planering ✅
Rensa akter ✅
 Läsa beställningar ✅
Skrev alla journa anteckningar ✅

Mm mm 

Så skönt innan helg 🙏

Jaja   Det är fredag och vi ska ha en lugn hemma kväll ! 

Vad gör ni  i helgen da ? 

All kärlek 💕 Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0