12 december -20

Hej på er . 

Min enda lediga dag denna vecka och jag har bestämt mig för att bara vara hemma i dag . 
 
I morgon är det KP uppdrag 
 
 
Jag kommer bara skrutta runt i pyjamas i dag 
Punkt .
 
Vad har hänt här da ? 
 
Inte något speciellt 
 
Torsdag :  lämnade Olivia på förskolan sen jobb hela dagen 
 
Olivia ringde på torsdag morgon och frågade om hon fick sova här natten mot fredagen 
- ja självklart 
 
Hon kom vid 16.30 efter jag kom hem från jobbet , hon somnade runt 20 
Jag somnade strax efter , ca kl 21 men jag vaknade 22.15 och kände mig pigg så jag låg vaken några timmar och lyssnade på ljudbok 
 
Just nu lyssnar jag på Magnus Ugglas bok 
Den e bra . 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 Jag kör ner Olivia till förskolan de dagar jag hinner  och då är hon taggad och väntar in mig 
 
(null)
 
 Jag brukar alltid säga till Olivia att jag är en gammal tant 
 
Tex när jag ska resa mig från golvet 
 
Då brukar hon säga 
- du är INTE en gammal tant farmor 
😂😂😂
 
Men i torsdags så sa hon det jag brukar säga 
Hahaha 
 
Se bilden 
Sandra snappade vad hon sa ♥️
 
 
(null)
 

(null)
 
    Min  kärlek ❤️❤️❤️❤️
 Morgon gos innan föris på fredags morgonen 
 
Efter jag lämnat henne vart det jobb, kp uppdrag och handling 
Till middag gjorde jag paprika biffar 
 
(null)
 
 Nu när det är grått och Kallt så blir det mycket varm choklad  mellan klienterna 
 
(null)
 
   Så god , lilla cafet i Haninge c 
 
 
Jag har fortsatt att rensa här hemma 
 
I onsdags la jag ut 8 handväskor i porten och skrev ta om ni vill ha .....
 
Dom försvann på mindre än en timme 
 
Jag har rensat bland tavlor , ramar och kollage 
 
Jag har flera saker på loppis 
 
2 saker såldes i går och dom ska hämtas i dag 
Bla mina småhyllor med massa fack för tex smycken och örhängen 
 
Jag slängde 1 ICA kasse med örhängen / halsband mm häromdagen 
 
Vi rensade lite i Hennings garderob i går 
Han skickade 4 par byxor mm 
 
Så skönt mentalt att rensa . 
 
(null)
 
 Nu är det jobb 7 dagar till , jag har 2 kp uppdrag kvar innan ledighet 
 
 
Den 22/12 satsar vi på all julmats handling 
 
Den 23/12  blir det bolaget 
 
lite mys / party på kvällen då vi är flera som ska upp till Max och Sandra på uppesittarkvällen 
 
Den 23/12 blir det även en skönhetsbehandling och så ska jag fixa mina naglar 
 
Sen är det jullov 11 hela dagar 
 
Jag avslutar med bilder på det finaste jag vet 
 
(null)
 
(null)
    
Älskade Linton , så glad 😀 nu är stackarn dock sjuk 🤧 
 
Jag önskar er en fin helg // ♥️♥️♥️
 
Maria 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0