2:a advent

Tjo i stugan 

En trött farmor här 🤪🤪  i dag har vi hängt med Olivia mellan 9-16 
Så roligt!!   det är ett ända stort glatt race 😍

Vid 14 kom Max och Linton också och tog en fika 
Alla i familjen var här utom Sandra som har jobbat på Gina Tricot i helgen 


Vi har lekt här hemma , varit på ICA Maxi , vi var på biltema och köpte ett sparkskydd för Olivias fötter när hon sitter i bak . 
Hon vill gärna sträcka på bena så dom drar i fram sätet 
Sen var vi på mc Donalds och åt lunch . 

Vi har busat också 

Vi hittade korv klister märken på biltema 
Dom köpte  vi och åkte förbi Max och Sandras bil och klistrade på massa korv klister märken 

Hahaha 

Han var inte glad 🤣🤣

Han vart typ galen och ringde runt till folk och till  oss och frågade om vi hade gjort det 

Vi ba

-  nä vadå ???

Vi nekade såklart 


Men när han kom hit så sa Olivia 

- pappa vi har satt korv klistermärken på din bil 

(null)

(null)

🤣🤣🤣
Vi satte dom på 5 olika ställen 

Han kunde skratta lite åt det efteråt 👍🤣

Och jaaaa han tog bort alla korvar 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 2:a advent i dag 🕯🕯

I går var vi i Farsta , vi åt en lunch , köpte några julklappar , jag fick 2 par julörhängen 

(null)


 Nu har vi köpt en bilbarnstol till Olivia så nu kan jag hämta och lämna henne igen 
Hon satt jättebra i den i dag när vi åkte runt . 

Vad har jag mer gjort ?

Jag har börjat  sälja av lite mer saker hemifrån 
Jag har börjat rensa bland kläder 
Jag har så sjukt mycket kläder och jag kan inte ta med mig allt !! 

Jag fick ihop 4 kassar i går som jag ska försöka sälja eller ge bort .  Och då är det bara från 1 garderob av 4 . 

Jag har 7 väskor som ska bort 

(null)

 Så mycket saker man aldrig använder . 

Nu är det 12 dagar kvar till julledighet 
Kämpa  kämpa 

Jag önskar er en fin ny vecka 

// Love Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0