9/12 och 10 dagar kvar

Tjo bästa !!!

Hur mås ? 

Här är det fullt drag 

Jobb jobb jobb och mysiga dater däremellan 
I går var jag och brorsan på date 
Jag bjöd honom på lunch i Farsta 

Jättemysigt att träffa honom 


(null)

 Vi sågs vid 11 , vi hann att dra saker lite snabbt då vi båda hade möten kl 13 

Men vi hade trevligt och åt fläsk med löksås 
Det kändes som om vi kunde ha suttit hela dagen och pratat . 



(null)

  En fin julklapp från familjen 
Tuva och Sussie hade varit ute på måndag kväll kl 22 och plockat kottarna 🌸


I veckan är det fortsatt jobb och kp uppdrag på fredag 

Jag körde ner Olivia till förskolan i går morse och ska köra henne torsdag och fredag 

Hon är så glad .

När vi kom till föris så ropade barnen och fröknarna 

- Nu kommer Olivia 

Olivia svarar 

-  Aaa med min farmor 

Asså hur söt är hon inte , som en stolt tupp 🤣🤣 älsk på henne ❤️❤️❤️

Vad har hänt mer da ?

I måndags sa jag upp lägenheten 
Nu finns ingen återvända 
Den 15/12 kommer dom hit och besiktar den här lägenheten 

28 år i brandbergen 

Halva mitt liv . Det känns väldigt konstigt och vemodigt att flytta härifrån 
Många bra minnen , det finns allt här i krokarna , pojkarna har växt upp här och vänner och grannar har kommit och gått, många roliga fester 🎉 och framför allt så bor mina barnbarn här 
Men jag jobbar här  i Haninge varje dag i veckan utom lördagar så jag är nära dom ändå ❤️


(null)


Vi har gjort den 3:e julskinkan 

(null)

   Mums   Mums 

Kalle och Elin är kvar här hemma , dom skulle åkt hem i söndags men dom är kvar och jag är glad så länge Dom är här hemma . 

Man ser dom dock inte jättemycket 

Elin pluggar 8-17 på Kalles rum 
Kalle och vi andra jobbar och på kvällarna degar dom på sitt rum och vi i soffan 😘

Nä nu ska jag borsta tänderna  och röra mig mot jobbet // Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0