ALLT KLART ✅

Vilken måndag ,  nästan allt blev klart i dag . 

Jobbat ✅
Varit på bolaget till uppesittarkvällen ✅
Storhandlat ✅
Kokat ägghalvor ✅
Gjort köttbullar ✅
Tog halva köttfärsen till vanliga köttbullar och halva till dagens middag 
Köttbullar i gräddsås och kokt potatis 
Julklappar klart ✅ 

(null)

(null)

(null)

(null)

 

(null)

(null)

 Nu behöver vi inte ut i butiker mer om vi inte vill men om jag känner oss rätt så kanske det blir en veva till den 23:e 

I morgon går vi ju på ledighet , då kommer jag, Kalle och Henning att äta lite julbord 

Det blir ingen julmat den 23:e eller 24:e 

Vi är inte mycket för julmat / julbord 

vi äter 1 gång tillsammans med Kalle  i morgon .  han åker mot Göteborg runt 12 på julafton så då hinner vi inte äta ihop ! 

Det jag har kvar är att griljera skinkan , göra leverpastejen och steka prinskorv 
 
I dag var Henning och köpte en sån snygg design tv ställning som står på golvet 

Vi är så trötta på tv bänk , vi har alltid haft det så kräks på det . 

(null)

Trött  på tv bänk så nu blir det en annan stil

Nä nu ska jag tömma diskmaskinen och sen ta en dusch 🚿 

Va rädda om er // Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0