Dagarna går

Hej bloggvänner ! 

dagarna går  , jobb måndag och tisdag 
nu är det bara 5 jobb dagar kvar 
 
vi är klara med julklapparna men jag ska till bolaget inför uppersittarkvällen och sen handla julmat 
 
 
på fredag ska jag köra sista dokumentationen på kontoret innan julledigheten 
 
 
 

bilder från sista dagarna ,
 
 
1) jag har ungsbakat leverpastej , grunden är gjord av svärfar men jag bakar klart den .
Det är kalle och Hennings favorit tillsammans med rödbetor på limpa 
 
2) olivia var så fin på lucia 
tomtemor . 
jag är så ledsen att vi inte fick komma och kolla när hon lussade
😢

3) mycket Teams möten , i går hade vi ett SIP möte . 

 
4)  lagade god middag häromdagen 
sparrisås med kassler och kokt potatis 
så gott med det salta och söta 
 
 
rensning fortsätter här hemma , sålde massa kläder häromdagen för 500 kr 
 
jag hade besiktnings killen här från victoria park här i går 
( flyttbesiktning)  
jätte konstigt 
inget nedslag på något  men dom vill att jag ska flyttstäda fast dom ska renovera 
 
jag ifrågasatte det men han sa ändå att det skulle vara flyttstädningen 
 
helt sjukt 
 
dom ska slipa alla väggar och måla vitt , dom ska lägga om alla golv och byta allt i badrum 
 
det lär damma som fan  men ändå tycker han att jag ska städa 
 
hm 
 
min granne som ville ta över min lgh fick ett nej 👎 
 
 
i dag är det full rulle 
 
jag önskar er en fin onsdag //  Love Maria 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0