Dagen är här

Nu mina kära vänner är jag ledig . 

En väldigt bra dag . 

Jobbat , varit hemma  hos Max & Sandra , städat , griljerat skinka , bakat leverpastej . 

(null)

(null)

(null)

(null)

Kalle och Henning kom hem från jobbet runt 16.30 så nu har vi precis ätit lite julmat och myst ner oss i soffan . 

Detta är typ det bästa jag vet . Ett rent hem, massa mat i kylen , god mat i magen , Kalle och henning är glada , mätta och nöjda och vi alla skruttar runt i myskläder och  nu har vi ledigt . 

Jag är ledig i  12 dagar och henning i 19 dagar .  
Just i skrivandets stund så somnade henning här bredvid . Han snarkar 💤 

Haha   Mys . 

(null)

Nu ska jag hämta täcket , jag kanske också vill slumra en stund 

I morgon har jag 2 behandlingar , naglar och massage  och på kvällen  ska vi till Max och Sandra på uppersittarkvällen. 

Lotter inköpta . 


Ska ni spela Bingolotto? 


Jag pratade med brorsan i går och nyss pratade jag med mamma  , Hon ska ha mys med grannar och jultallrik mm i jul och nyår så hon är också glad och nöjd 👌👍

Nä nu så, dags att njuta ....             
alla mina måsten och jobb är klara för år 2020 
Fan va grym jag har varit , arbetat 6 dagar i veckan sista året !! 

 Jag är så glad för min fasta tjänst sen 1/11 

Nästa år väntas mycket förändringar                  ( vilket jag har svårt för ) men det är roliga förändringar ......

SÅ Taggad 

//  love Maria ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0