Fix, Lgh och Ikea

Hallojsan

Redan den 28/12 , jag har nästan varit ledig i 6 dagar .

Jag sov sämst natten mot måndag ( i dag ) 

jag gick upp 7 och trodde typ klockan var mitt i natten 
Så mörkt , blåsigt och kallt 
Henning var inte ens vaken och han är alltid uppe före mig . 


(null)

Vid 8.30 åkte vi upp till tvillingarnas gata och köpte 20 flyttkartonger av en tjej ( ✅) 

Sen åkte vi hem hit och lämnade dom innan vi åkte mot Årsta 
Vi tänkte köra en chansning och fråga någon om vi fick gå upp i vår lgh  men vi sket i att fråga , vi  gick in ändå . Vi knackade på porten och en byggkille kom och öppnade men han frågade inte ens vilka vi var och vart vi skulle utan han öppnade bara porten och log typ 👍☺️

Vi hade hela huset för oss själva och alla lägenhets dörrar stod öppna . 

Vi gick upp till 4:e våningen till vår lgh 🙏👍

Sååååå kul att få titta in real.
Jag har ju bara sett den på video innan .

Dom hade fått upp det snygga gråa kaklet i köket 

Dusch väggar och skåp i badrum satt uppe 

Hyllor i klädgarderob mm

Balkongs vägg mellan oss och grannen var uppe mm. 

Jättefint .
 Det känns lite  litet såklart . 
Från 81 kvm till 55 men det är ju bara jag och H och betydligt mindre möbler 

Längtar 😜 

Vi gick även in i alla grannars lägenheter som är större och alla ser annorlunda ut . 

När vi var klara där så åkte vi till Ikea 

Vi kikade runt lite bara , mest på nya tallrikar och glas mm 

Vi tror vi har hittat det vi vill ha men vi väntar tills flytten 

Vi kom hem med påsklämmor, doftljus och 12 dricksglas och så köpte jag en dörr matta till en klient . 

Man går aldrig från Ikea tomhänt 

(null)

 Vi åt lite Ikea  mat , fish & chips  fast jag tog med mos och H tog med pommes . 

(null)

    Där går min  snygga man 💥

Efter Ikea handlade vi lite och sen åkte vi hem och städade lite innan jag hämtade Olivia vid 16 tiden 

Vi har busat , lekt med Barbie , målat , ätit och kollat på you Tube 

Vid 20 tiden somnade hon , vi löste böcker och lyssnade på ljud bok (Madicken)

(null)

(null)


   Det vart massa skratt , hon säger alltid

- du e så tokig farmor 

I kväll sa hon också 

- nu får du skärpa dig farmor 


Hahaha 😛 


 Nu ligger jag i soffan men jag tänkte krypa ner hos Olivia snart . Jag är trött 😴 

I morgon kanske vi åker till handen och shoppar lite . 

//  God natt  Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0