Före & efter

Hej 

Söndag  och  2 jobbdagar kvar .

I natt / morse vaknade jag 03.50 , suck 
Jag är såååååå trött . 
När jag var hos Pamela kunde jag knappt hålla ögonen öppna särkilt inte när hon drar runt mitt hår . 😂😂


Olivia vaknade 5.30  och jag lämnade hem henne innan jag åkte till pameluttan 

(null)

 Min fina tjej 🌸♥️🌸♥️

Pamela hade solat solarium så jag såg fett blek ut jämfört med henne !!

I dag gjorde vi en enklare uppfräschning 
Vi la bottenfärg och lite toning

Nu får håret vila lite från slingor till våren 

(null)

Före : 

Efter :

(null)

(null)

    Tack Pamela  ❤️

När jag kom hem så plockade jag lite här hemma , lagade middag 🍽 fläskkotlett med pepparsås och stekt potatis 

Nu latar vi oss bara i soffan . 

God natt på er , snart är det night night 

// Maria 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0