God fortsättning

Hej blogg vänner 

Herregud , dagarna bara swishar förbi . 

Den 23/12 vart det lite julhandling på dagen , sen var jag och lackade om mina naglar . 
Tog lite ljust guld med en svart nagel med en handmålad stjärna 🌟 

(null)

(null)


På kvällen var vi uppe hos Max och Sandra på uppersittarkvällen 
Det var jätte mysigt . 

Jag och Henning var dom ända som vann på våra lotter 

300 kr . 200 på en rad och 100 på en rad. 


(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag gjorde lite snittar till kvällen och sen tog alla med sig det dom ville dricka .

Jag drack en flaska champagne 🍾 

24/12 

Vi vaknade tidigt , kl 7 åkte henning till sina föräldrar och hämtade mer leverpastej som Kalle skulle få med sig till Göteborg 

Kalle duschade och när henning kom hem vid 7.30 så öppnade jag , Kalle och henning våra julklappar ihop här hemma .

Alla fick så mycket fint .

Jag fick bla. behandlingar , presentkort på
Kappahl, skor och presentkort på Elgiganten från Kalle inför flytten . 

Vid 8.30 var vi uppe hos Max och Sandra för att ha julafton med dom och öppna alla julklappar som vi köpt till barnbarnen .               
vi har alltid förmiddagen ihop med våra barn  för efter kl  14 åker alltid Max och Sandra och firar med Sandras familj.

I år åkte ju Kalle också i väg till Göteborg hem till Elin  så detta var det första året utan något barn hemma på 28 år . Det kändes lite konstigt men  jag är glad att killarna har sina tjejer och dom är vuxna nu och man får gilla läget 

Barnen var glada .  

Linton jul gick i bilens tecken och Olivias i Barbies tecken och  massa fina kläder,  böcker mm. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Linton fick årets största paket 

En el bil  ( BMW ) 

En el bil som han kan åka själv och som har fjärrkontroll så Max kan köra honom ute. 

(null)

En glad kille . 

Vid 11 tiden rullade Kalle mot Göteborg och han var framme 16.10 

Han fick fina presenter av Elin 
Bla tofflor och den här jackan 

(null)

(null)


 Natten mot i dag lördag så skickade Kalle en bild på att han ramlat . 

(null)

Han hade missat ett trappsteg i går när dom var hemma hos Elins kompis och stukat foten så han kunde inte gå på den i dag . 

Stackarn 

Ingen bra start på jullovet . 

(null)

  Fick en gullig julhälsning av Pamela på julafton
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


Juldagen den 25/11  var jag och henning i väg en stund på fm . Vi var bla på ICA maxi . 

När vi kom hem runt 13 så kände vi båda för att gå och ta några öl . 
Det slutade med att vi kom hem kl 20 och kom i säng kl 3 i natt 

Hahaha 

Det vart en hård men rolig juldag men i dag är det inte lika kul . 
Men det är alltid lika kul när vi går ut och det var jätte mycket folk ute i går . 

Fan för alkohol bara .


kul att det kom snö igår ☃️☃️

(null)

Barnen älskade det och det blir genast lite finare och ljusare ute . 

I veckan som kommer så ska vi till Ikea , få massage och besöka tyggrottan. 


Ville bara kika in och säga Hej och god fortsättning 

// Love Maria ☀️☀️☀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0