Lördag 19/12

Hej 

Nu äntligen funkar blogg.se appen 

Den har inte funkat sen i onsdags 👍

Jag kan blogga från min data men alla bilder finns på mobilen och jag pallar inte föra över bilder . 

Här har det jobbats ,  alla KP uppdrag för året är klara , den 6/1 kör vi igång igen . 

All administration och dokumentation är klart för året , i torsdags var jag på kontoret och gjorde journalföring , rapporter och genomförandeplan.  SÅ SKÖNT . 

Jag önskade alla kollegor  god jul för nu åker jag inte upp till kontoret innan ledigheten . 

Jag har varit och handlat och i går hade vi familjen här . 
Det vart fika och Sandra städade deras bil härutanför 

Vi passade på att skicka med dom nästan alla våra julklappar i bilen för vi firar ju jul där  och vi har massa annat att bära upp den 23 & 24:e . 
Klart ✅ 

(null)

(null)

   Vad hände i går ? 

Det vart En chock när jag kom ut från en klient 
Lite blå himmel och solen tittade fram  3 sekunder . 
Jag var tvungen att fota , bevis på att den blå himlen fortfarande existerar. 

Det vart sån sjuk känsla ,  jag längtar efter solen så mycket och det vart ljust helt plötsligt 🤣🤣🤣 ☀️☀️☀️

Kämpa kämpa  för jag saknar dig .

I dag lördag ska vi ta det chill på fm !

Vid 15 ska vi hämta Olivia , hon ska sova här 
Sen ska vi åka till Mio möbler , till Huddinge och titta på ett coolt jul hus och sen
Ska vi äta ute . 

I morgon söndag ska jag till Pamela och fräscha till håret ( utväxt) och äta frukost och mysa med henne ! 

Sen är det jobb måndag och tisdag . 

Hur mår ni ? Har ni fixat det mesta inför julen ? 

//  Love Maria 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0