Tisdag / huvudvärk från Hell

Hej 

Kämpig dag , jag har sovit Max 8 timmar på 2 nätter , vaknade i natt med en grym huvudvärk som blivit mycket värre under dagen 

Fattar inte varför jag vaknar 3000 gånger per natt 


Jag har tagit både Alvedon och eaze men värken  släpper inte ...  känner mig lite skakig i kroppen så hoppas inte det är något på G 

I dag har jag haft 2 telefon möten ( Teams)   Och besökt vc med klient 

Usch och fy för dagens läkare 

1) dom är okunniga 
2) dom kan inte Prata svenska så man förstår dom inte alls 😖
3) denna läkare var helt ute och cykla så jag fick ett mindre utbrott inne hos dr , tyckte så synd om min klient och någon måste stå upp för Hen 

Jag slutade runt 16 , då åkte jag och hämtade ut lite paket på posten och sen har vi slagit in lite julklappar i kväll 

Nu på kvällen fick jag ett gulligt sms från en
Anhörig till en av mina klienter på jobb luren 

Då känner man att jobbet man utför är värt allt jobb man lägger ner . 

Hon skev 

Tack för återkoppling Maria 
Är så tacksam för ditt  fantastiska arbete som ..........  boendestödjare 
Jag ska kontakta din chef vid tillfälle för jag vill framföra det direkt till henne 
Ha en fin dag 
Med vänlig hälsning .........       


———————————


Detta gör en varm i hjärtat 🌸

Nu ska jag och mitt jäkla huvud gå in i tvättstugan 

(null)


Hoppas ni har det bra och får vara friska 

   All kärlek 💓 Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0