Torsdag redan


Tjo 

Hur är det ??

Här är det full kareta ,  bra dagar på jobbet dock många sjuka  just nu . 


I går kom Kalle och Elin hem till oss , dom stannar tills på söndag
Kalle jobbar igen

 ( han har varit sjukskriven ett tag ) 

Mysigt att ha dom här 

I dag och i går vart det mys på mitt favvo fik i Västerhaninge 
Bagarstugan 

(null)

(null)


  Älsk på  T bagarstugan 

(null)

   Jag avskyr  egentligen filter för jag tycker man ska stå för hur man verkligen ser ut men detta filter på snap är lite gulligt 

Tänk om man hade dessa fransar och hy 
I Wish 😂


Det satt fint med varm choklad i dag , kalla vindar . 
Tur att jag har ratt värme 🤪

I morgon ska älsklingen på julbord med sitt jobb , gott 

Vi skulle också på julbord men Haninge kommun ställde in det i år pga covid men vi fick 450 kr istället och köpa vad vi ville för . 
👍

Nu har jag skrivit på papperna om
Uppsägning av vår lgh 
Jag ska posta dom nästa vecka 
Det känns skumt att lämna bb efter 28 år 

Jag håller också på att leta efter en prisvärd flyttfirma 
Vet ni någon billig prisvärd ??

Vi tror flytten tar Max 4 timmar eftersom vi inte ska  ha med oss så mycket . 


(null)

 Denna vill jag köpa , en olje lampa 
Så söt 

Nä nu ska jag tömma diskmaskinen, ville bara kika in . 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0