22.48 fredag

👋  tjo 

Allt vĂ€l ? 

HĂ€r har det varit plattan i mattan 

I gĂ„r torsdag var jag pĂ„ kurs 9-16 i kommunhuset , MI 
Motiverande samtal översatt frĂ„n 
Motivation intervjuving 

Bra verktyg i vĂ„rt jobb, samtal & tips 

VĂ„r chef satsar mycket pĂ„ utbildning och kunskap och vikten av att hĂ„lla oss uppdaterade 

Kursen Ă€r uppdelad pĂ„ 2 dagar , den 2:a dagen Ă€r den 20/2 
Sen i mars Ă€r det en halvdags utbildning i vĂ„ld i nĂ€ra relationer 

(null)

Direkt efter utbildningen sĂ„ Ă„kte jag och jobbade 
Kp uppdrag , vi körde bowling . 

NĂ€r jag var i bowling hallen sĂ„ kom Max och lĂ€mnade Olivia , Olivia ville komma hem till farmor och farfar , hon gick med mig hem och Max hĂ€mtade hem henne vid 20 tiden 

I dag fredag började jag morgonen med att lĂ€mna in min bil till verkstan , i dag skulle J & K byta vĂ€xellĂ„ds oljan och höger bronsok fram 
Sen upptĂ€ckte jamen en skruv rakt in i höger framdĂ€ck sĂ„ han drog ut den och lagade dĂ€cket 
Tack 

Det Ă€r nĂ„gra saker kvar pĂ„ bilen men det Ă€r inget akut men det ska vi fixa nĂ€sta vecka samtidigt som vi fixar 2:orna pĂ„ Kalles bil 

Vi hade fĂ„tt ihop ett ganska bra sparande men nu Ă€r mycket pengar borta pga bilarna och Sune ,  ja ja 

Vi fĂ„r börja om đŸ˜’đŸ€—đŸ˜źhelt enkelt 

Sen vart det jobb och vid 12 tiden skulle jag ta lunch och sen hĂ€mta min bil kl 13 ,  nĂ€r jag gĂ„r mot handens c sĂ„ ser jag min bil komma rullande pĂ„ gatan , dĂ„ Ă€r det mina 2 mekaniker som Ă€r pĂ„ vĂ€g pĂ„ lunch sĂ„ jag hoppar in och följer med dom pĂ„ lunch och blev till och med bjuden , man tackar 😊 
Dom körde min bil för nĂ€r man byter oljan i vĂ€xel lĂ„dan sĂ„ ska den komma upp i vissa grader sĂ„ den ska startas och köras med nĂ„gra ggr 

NĂ€r vi var klara med lunch sĂ„ Ă„kte vi till verkstan och lĂ€mnade killarna och sen Ă„kte jag vidare till min sista klient 

NĂ€r jobb dagen var slut sĂ„ Ă„kte jag och Henning och tog kort till hans körkort som ska förnyas och sen Ă„kte vi och storhandlade 

Vid 18 tiden kom Olivia , i kvĂ€ll ville hon sova hĂ€r men vid 21 tiden Ă„ngrade hon sig 

Hon sa 

- jag vill hem för min mamma och pappa saknar mig

SÄ jÀkla söt ....

SjĂ€lvklart fick hon gĂ„ hem , ❀❀❀

(null)

Vi har alltid mysigt med den hĂ€r hĂ€rliga tjejen 

Nu ligger vi i soffan , vi har precis sett 
Rambo , last blood 

Filmen var faktiskt bra 

(null)

   Klart sevĂ€rd , jag förstĂ„r hans hĂ€mnd begĂ€r 

I skrivandets stund Ă€r Kalle pĂ„ vĂ€g till Kambodja 🇰🇭 
Han landar dĂ€r  om ca 3 timmar 
Dom reser frĂ„n Phuket đŸ‡č🇭 till Kambodja 
Han reser med 2 britter han lĂ€rt kĂ€nna , han kommer vara i Kambodja 1-2 v tror han och den 16/2 ska han möta 2 svenska tjejer och 2 andra svenska killar pĂ„ Bali som det verkar som nu 

Kalle mĂ„r prima . 
Dock sĂ„ tappade han sin midje vĂ€ska hĂ€romnatten pĂ„ stranden men som tur var hade han telefon och visa kortet i shortsen men  han blev av med lite kontanter och sina air pods 
Det var efter en vĂ€ldigt blöt natt .....😂
Mycket party med britterna 

Jag fĂ„r hjĂ€rtat i halsgropen 😂😂😂


I morgon ska vi till Ikea , dormy och sen hĂ€mta sunes urna ⚱ 

God natt pĂ„ er // all kĂ€rlek 💕 Maria 









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0