Dagar, Anna , kalas och Kalle

Hej på er , dagarna går ...

En bra jobb vecka och veckorna går så himla fort ! 

På torsdagen hade vi kurs hela dagen , dag 2 på MI utbildningen med Anna sjölund 

Asså Anna .... 

vilken underbar människa och så himla intressant att lyssna på och prata med .

Detta är Anna Sjölund 


(null)

(null)

Bilden ovan är från vår kurs i torsdags 

Anna är en sån person man skulle vilja sitta och prata med i flera dygn 
Så himla klok 
Hon har skrivit flera intressant böcker i ämnet 
Asperger , autism och ADHD 


Vi har turen att hon även är vår handledare i vårt team 
Vi får bolla ärenden med henne 1 gång i månaden 
Tips och råd och allt vi säger till henne stannar där . 


När kursen var slut i går så firade vi Henning 
Han fyllde 51 år 

Det var dom närmsta i familjen 
Det vart korv med bröd och tårta 
H fick massa fint 

I dag slutade jag kl 13 , jag fikade med en kompis och sen handlade jag hem lite fredags mys 

(null)

(null)



Vi har bara tagit det lugnt i kväll 
Som jag längtat , första fredagen på soffan utan massa måsten  💯👌

I morgon lördag har vi lite ärenden och på söndag jobbar jag 
KP x 2 



Kalle : 

Vi pratade nästan 20 min i morse 
Så himla mycket att prata om 
Här kommer lite bilder från honom från Bali 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Här är Kalles reskompisar just nu 
Elin och Frida 


(null)

Så mycket pengar men dom är  inte värda så mycket på Bali 😂

Bali är super billigt 

En maträtt 10 kr 

Om man går på en fin restaurang kostar det ca 50 kr 

Det som är lite dyrare på Bali är taxi och hotell 

Men Kalle åker moppe med ett moppe företag 
Resa inom hela byn kostar 9 kr 

Hans hotell  kostar 120  kr natten och det är dyrt för Kalle har bott på hostel för 70 kr natten men nu tycker han det är skönt att bo lite själv 

Bilden nedan är från Thailand och koh rong 

Koh Tao är Kalles favvo ställe hittills på resan för där har han mest minnen ifrån  men nu återstår minst 3 veckor på olika öar på Bali 
Nästa blir Någon av Ghili öarna 

(null)

    Saknar min skitunge 

Jag avslutar med 2 bilder på mina minsta 
Skitungar 

(null)

(null)

 
Hahaha    😂 

Nä nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och lyssna på ljudbok 

Jag önskar er en fin helg 

Maria ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0