Fredag ❤️

Valentine today ❤️

Vi ska mysa här hemma med räkor ( cocktail ) och massa godis 
Jag köpte massa god choklad till Henning och jag fick en massage av honom  på salong som jag tänkte ta på tisdag 

Den här jobb veckan har varit väldigt bra 
Nu börjar jag få ett flow 
Bra rutiner och bra kontakt med mina klienter 

Sen har jag lärt mig journal systemet också vilket underlättar 

Riktigt roligt 👍

Livet i övrigt : 

Jag är på en väldigt bra plats i livet just nu 

Allt känns så bra , lugnt och tryggt med allt runt omkring , massa fina människor runt omkring mig , min fina familj 
Inga problem liksom och inga energi tjuvar  som utnyttjare en 🙏😀

Är  mycket gladare och mycket piggare nu , jag har varit väldigt nere sen i nov 
Mycket förändringar och sorg sista månaderna 

Men allt som hänt har bara gynnat mig till det bättre . ( förutom Sune ) 

Det är så mycket roligt som händer framöver . 

Det ända som är jobbigt och ledsamt är ju att min bästa vän är borta , saknar min pälskompis så mycket 
Älskade Sune 
Sen självklart saknar jag min  Kalle så otroligt mycket men han har det gött och det glädjer mig ❤️

I kväll ska Kalle  på rave party på koh rong 

(null)

 Han mår INTE  dåligt  😂😂😂😂

Jag har hunnit med en del i dag 

Jobbat, städat , skalar räkor , hämtat paket, storhandlat mm


(null)

(null)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan 

All kärlek 💕 Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0