Fullspäckad helg

Hej 👋 👋 

Hur mår ni ?

Vi har haft en mysig helg med familjen 

På fredagen mös vi här hemma i soffan , vi åt räkcoctail med rostat bröd . 
Så himla smarrigt 

(null)

 Vid 18 tiden ringde Olivia och ville komma över och leka Och sova och då fick också Max och Sandra lite egentid på Alla ❤️dag 

(null)

Vi busade och gjorde om en stor kartong till ett hus 
Vid 21.15 somnade hon och jag efter vi lyssnat lite på Pippi 

Vi vaknade 6 på morgonen 

Vid 7.30 lämnade vi hem henne för vi skulle åka till nacka och äta frukost med svärföräldrarna  men Olivia ville inte följa med, 

Vi hade en mysig stund med Gun & Jörn 
Vi drack varm choklad och åt ost frallor 

(null)

Gun är världens duktigaste på hantverk och att sy 

Hon har målat dessa kakel plattor med Disney figurer och ska göra en spegel av dessa till Olivia 

Olivia har fått massa fint av gammel farmor & gammel farfar 
Våra barn fick också massa fint när dom var små 

Badrockar , Kläder, böcker, tavlor, julsaker , julkalendrar mm mm 

Nu när vi flyttar ska Gun hjälpa mig med gardiner . 

När vi kom hem från nacka så fick vi ett oväntat samtal
Vi har en person som är skyldig oss pengar sen okt 2018 
Han kunde avbetala en liten summa i går , och vi vill ju ha varenda slant så Henning åkte och hämtade lite pengar . Nu återstår bara 14.000 kr 

Medans Henning var borta så började jag förbereda middagen 

Vi hade Max, Sandra , Olivia och Linton på middag i går lördag 

Det vart salami och ost fylld kycklingfilé med pesto pasta och Henning åt klyftpotatis till då han inte tycker om pesto 

Till det vart det rödvin till dom och cola till mig och H 

(null)

(null)

(null)

 Hur mysigt som helst , jag bakade en sockerkaka som vi åt efter plus kokos bollar 


(null)

      Fina  Linton 💙

Kul att hänga med barnen och kidsen  men vi saknade Kalle  såklart 💙

På kvällen när dom åkte hem så satte vi på en film 
3 sekunder med Joel Kinnaman 
Henning somnade men jag såg klart den , den var helt ok 👌 

I morse gick jag upp 7, jag hade tvättstugan och samtidigt gjorde jag 2 maträtter 
Stek  med gräddsås och potatis 
Skinksås som vi ska ha tagliatelle och kokt ägg till 

(null)

(null)

(null)


Jag skulle gjort en kassler & curry gratäng också men jag hade inte cream Fresh hemma så fixar det i veckan 

Nu är jag klar med allt och jag är nyduschad och ny skrubbad , 
Gun och Jörn var precis här och hämtade en sak och nu ska jag bara vila och äta gott resten av dagen 

Nice ❤️

Fullspäckad helg men nu är det dags att ladda batterierna till en ny vecka , jobb 4 dagar och kurs på torsdag 


❤️Kalle har det bra , han har varit på rave de sista 2 nätterna 
❤️

I morgon skulle dom åka linbana och sen på kvällen var det en stor carneval på ön sen lämnar dom Koh Rong för ön mittemot 

(null)

Hårda nätter för grabbarna 😂😂😂

(null)

Den här bilden kom alldeles nyss , Kalle ser blek ut men det är han inte kan jag säga ! 
Bilden ljuger lite . 

Saknar min lilleman ❤️

 Nu önskar jag er en fin söndag // Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0