Hon vart sjuk

Hej söndag 👋 

Allt vÀl ???

Olivia vart sjuk i natt , som jag trodde i gÄr ...

Nu har jag 2 sjuka barnbarn och jag hoppas inte Olivia har smittat mig med en förkylning under helgen 
Vi hĂ€ngde ju fredag & lördag đŸ€§


Jag kĂ€nner mig lite smĂ„ konstig i dag 
Kroppen Ă€r tröttare Ă€n vanligt och huvudet kĂ€nns tungt och det rinner lite tunt snor 


(null)

Mina Ă€lsklings barn â€ïžđŸ’™

Annars da : 

Jag har fĂ„tt massa gjort i dag 

Jag har varit och handlat flĂ€skkotlett pĂ„ Ica BB 
59 kr kg  storpack , bra pris 

Stekt potatis 
Kokat potatis 
Gjort morotssoppa 
Gjort pepparsĂ„s 
Stekt flÀskkotletter
TvĂ€ttat , tvĂ€ttade Ă€ven skyddsmadrassen i sĂ€ngen 
TvĂ€ttat rena klĂ€der pĂ„ nytt dĂ„ mina klienter inte  gillar starka parfym dofter och sköljmedel och jag drĂ€nker ju mina klĂ€der i sköljmedel sĂ„ vissa klĂ€desplagg har jag tvĂ€ttat om med parfym fri sköljmedel 
( doftfritt) 

I kvĂ€ll ska vi Ă€ta flĂ€sk med löksĂ„s , löksĂ„sen gjorde jag i gĂ„r sĂ„ den har stĂ„tt i 2 dagar och blivit Ă€nnu bĂ€ttre i smaken 
Henning sköter resten med middagen i kvĂ€ll och jag ligger nyduschad i soffan och ska inte röra ett finger till i dag 
đŸŒșâŁïžđŸŒș




(null)

Tittar pĂ„ mer inredning 


(null)

VĂ€ldigt snyggt med ljus rosa vĂ€ggar , vet dock inte om H skulle gilla det lika mycket 😂

(null)

 Jag gillar denna hallmöbel 👍


FrĂ„ga till er : 

Vet ni nĂ„got mysigt hotell i nĂ€rheten av  Sthlm som har bastu eller jacuzzi pĂ„ rummet som inte kostar en förmögenhet ???

Eller badtunna utomhus ? 

Lite extra faciliteter mer Ă€n ett vanligt dubbelrum 
Kom gĂ€rna med tips ? 💜👌


Vi Ă€r nĂ€mligen utkastade pĂ„ valborg 2 nĂ€tter och tĂ€nkte ta in pĂ„ nĂ„got mysigt hotell 

Kalle ska ha fest hĂ€r hemma  pĂ„ valborg med kompisar han möter nu ute pĂ„ sin Asien resa , bla Ellen och Laura frĂ„n Göteborg  mfl 

Det Ă€r klart vi flyr hemmet . Allt för vĂ„ra barn 

Om ett Ă„r nĂ€stan exakt 1/2 flyttar vi för gott 


nu önskar jag er en fin söndag // all kĂ€rlek M 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0