Ikea & Phnom Penh

Lördag kväll och vi har bara varit och ändå gjort massor i dag 

Vi började morgonen med frukost och lite tvätt 
Vid 9.30 hämtade vi vår oliv och tog med henne på äventyr 

Först åkte vi till Ikea , där köpte vi en hylla till Kalles rum, en mossgrön matta, doftljus , kronljus och en keramik gryta 🥘 

Efter Ikea blev det lunch på mc Donalds 

När vi var mätta så åkte vi till dormy och spelade golf 
Olivia tyckte det var skoj där inne . 

(null)

(null)

Olivias nya snygga dunjacka 


(null)

När vi var klara i kungens kurva så åkte vi till Bagarmossen och hämtade Sunes aska / urna 

Jag började gråta när hon kom ut med urnan men nu när han är här hemma så känns det mycket bättre , han har fått en fin plats just nu ,  så får vi se sen hur vi ska göra när Kalle kommer hem . 

(null)

(null)

 Jag känner mig lugnare när jag fick hem honom ❤️

(null)

Här är en liten bild på mattan vi köpte, vi satte upp gröna gardiner också . 

Vi har städat i dag , tvättat gardiner, tvättat våra tyg överdrag till våra madrasser 

I morgon ska vi fixa lite i Kalles rum . 

Vi har också tittat på Brad pitts nya rymd film 
Vilket jävla skit ......



Vi har gjort en ny budget lista från 26/2
Då vi båda har 2 heltidstjänster 

Inkomster
Utgifter
Matkassan
Sparande
Fickpengar 
Bilkonto 

Vi har stenkoll och det ser braaa ut 🙏

Ja vi har verkligen hunnit mycket i dag och där i mellan så har vi vilat lite 

Till middag gjorde vi panerad torsk med hollandaisesås och kokt potatis och så skalade vi ett pkt räkor till 


(null)


Smutt

Kalle har kommit till Kambodja 🇰🇭, dom landade där i morse , det är Kalle och 2 brittiska killar . 
Dom ska stanna någon vecka och sen drar Kalle till Bali 

(null)

Bild från honom i dag på snap 
Det ser gott ut . 

Nä nu är jag så trött //  all kärlek 💕 IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0