Journal , killing Fields mm

Hej vänner 

Min onsdag sprang i väg , det gick bra hos klienterna och den sista klienten gjorde en avbokning 
Då hann jag att åka förbi kontoret , för nu var det äntligen klart med mina inloggningsuppgifter för att komma in i combine 
jag åkte in för en genomgång med chefen 

Combine är vårat journal system 

I dag lärde   jag mig det👌

 ( skönt att vara på banan och väldigt kul ) 

jag hann att journalföra det jag behövde , 

skönt nu när jag är i fas och att jag har lärt mig det viktigaste i den administrativa delen . 

Vi måste journal anteckna minst 1 gång i månaden men är det avvikelser så måste det skrivas in helst varje vecka . 

I dag vart det lunch på bagarstugan i västerhaninge 
Det är mitt favvo ställe just nu , mycket gott . 
I lunchen ingår tårt buffé 

I dag vart det ost omelett 

Jag brukar äta där 2-3 ggr i veckan 

(null)

(null)


En bra dag 🌺


I går lagade jag biffstroganoff hemma 
Det vart smutt 

(null)



Kalle är ju i Kambodja 🇰🇭 huvudstaden 

I går besökte han killing Fields 

Se nedan 

(null)



Kalle skickade bilder i morse 

(null)

  Några tjejer som han lärt känna 


han var där  med Nathan plus några andra 
Nedan är några bilder från platsen 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Usch 
Obehagligt 


Kalle har varit lite slarvig sista tiden 😏😏

Han vart ju av med sin midje väska på stranden 

Han glömde den där ...

Han miste väskan med bla. air pods 
( apples ) 
Som tur var låg inte bankomat kort och telefon där 
( PUH 😅) 
Han blev av med sin necessären
 ( incheckad ) 
mellan Thailand och Kambodja 

Han har glömt sin mobil laddare på något hotell ( köpt ny nu ) 

I går glömde han sitt visa kort i en bank automat 😖😖

Det upptäckte han tyvärr mycket senare då han skulle boka resan till koh rong på kvällen 

Han fick panik 

Utan sitt kort kan han inte göra ett skit då han reser själv ...

Han gick tillbaka till automaten och kontaktade någon / fanns säkert något telefon nummer 

Som tur är , så hade kortet sugits in i automaten och fanns kvar .. så dom kom till Kalles hotell i morse och lämnade tillbaka kortet  
( PUH 😅 igen ) 
What a fuck 
Jag får tuppjuck på honom 
: skärpning: 😡😡

Hoppas hoppas han håller hårt i det nu !!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Va fan gör man om han mister sitt kort där ?
Någon som vet ?

I morgon åker han till paradis ön koh Rong 

(null)

En liten ö som endast tar kontanter 
Det Finns inga bankomater och dom tar inga kort 

Det tar 4 timmar med buss och en timme med båt ut till ön från huvudstaden 

Nice 

Killarna från England hakar så han blir inte själv 


Nä nu ska jag umgås lite med min gubbe 

I dag köpte jag födelsedagspresenter till Henning 

Jag köpte ett par FILA shorts, la en peng på ett par skor han vill ha , köpte strumpor och en ny resväska 

Vi ska åka utomlands i maj.  Jag har 8 semester dagar så plockar ut 6 dagar i maj 


Jag Avslutar med bilder på världens sötaste kille 💙
Linton blåöga 

(null)

(null)


Ligger i syrrans rum ( Olivia ) medans hon leker 

Hoppas ni mår bra 

Lev väl 

Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0