Kalle, Frida och Elin

Hej blogg vänner ❤️

Hur mår ni ? 

Tisdag redan , i går måndag var det en lång dag, jag jobbade till 17 och sen åkte jag förbi FT  för Kattis skulle hjälpa mig att sy upp ett par nya byxor ,  
tyvärr sket det sig då symaskinen var trasig ....

Jag lämnade in dom till skräddaren i dag och dom vart klara på 20 min och det kostade 120 stålars så nu är dom klara 👍

När jag kom hem så låg det en present på soffan från min älskling 

(null)

Tack söta söta 

Kul med Nike , jag är ju en Adidas tjej och mina favoriter är ju superstar 

Dom här skorna var så lätta och sköna 
Jag kommer nog spara lite på dom till våren 



I dag tisdag var det jobb såklart ,  vi hade bla, personalmöte och handledning med Anna s 
( älsk på det ) 
Vi drog ett knepigt klient ärende .... det känns så himla bra ❤️

Jag har även hunnit med jobb hemifrån 
( administration ) 

 jag har målat om naglarna i dag och jag har städat lite hemma . 

(null)

Körde på grått i dag . Varannan glitter 


Nu till min älskade Kalle ❤️

På måndag den 2/3  har Kalle varit borta i 8 veckor 
Jag saknar sönder mig men vi hörs ju varje dag 

Just nu reser ju Kalle med 2 fina tjejer 
Frida och Elin . 

Dom har stött på varandra tidigare under resan , jag tror dom sågs på Koh Tao första gången !!  Men för någon vecka sen , den 18/2 så möttes dom igen på Bali 

just nu är dom i ubud på Bali och utforskar stället 

Dom har varit på drafting 
( saknar dock bild på det )
Dom har besökt risfält , monkey Forrest
 ( tror jag det heter)
Och andra fina platser med bla vattenfall 
Jag Tror dom besökt ställen som heter typ  😂😂
Gianyar kemenuh och gianyar Kedisah 

Haha dessa svåra namn 

Här kommer lite bilder 🙏

(null)

I dag hade dom lite otur med vädret 


(null)

(null)

Risfält 


(null)

(null)

   Så himla vackert 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

       Kalle ,  Elin och Frida ❤️❤️❤️❤️

Jag är dock lite osäker om jag har rätt på tjejerna men jag tror  Frida är i svart 

( rätta mig om jag har fel tjejer ) 😂😂

Jag är så glad att dom har varandra och jag hoppas vi får träffas in real life ❤️
Dom är välkomna hit när dom vill . 

Just nu  bor Dom tillsammans i en gemensam villa med en pool , jättefint 

(null)

    Ingång till villan 

(null)
 
Ett rum , pool och ett rum mittemot 

(null)

Här ser ni  poolen i mitten ...

(null)

      Utsikt från Kalles rum 

Dom betalar 100 kr var per natt 

Hur sjysst ??

Drömmen vore att åka dit och hänga med dom några veckor ❤️

Nä nu ska jag ta en dusch och sen är det farmen 

// All kärlek 💕 Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0