Lön & Gili Trawangan

Tjo 

Jag ligger i sängen , det var full rulle i dag , jag träffade  b.l.a en ny klient 


Jag var på Ryds bilglas och lagade ett stenskott jag fick i söndags , jag har stenskotts lagning gratis på min bilförsäkring 

(null)


Tummen upp för det .. 


I morgon kommer min första månadslön från kommunen 

Och min lön  blir rätt FET  då jag har timlön för Januari månad  plus min månadslön 

Tjoho 

Jag har lagt in alla räkningar 
Jag har köpt 2 nya stora resväskor 
Jag har köpt en kryssning till hela familjen 
( egentligen inget för mig men kul att vi alla ska åka ) kul för barnen med bad mm

Jag har lagt undan till semesterkassan och köpt lite småsaker  och så la jag undan 3000 till bilskatten som kommer nästa månad 

Fan va nice det känns !!!!

Idag var jag på bolaget och köpte lite vin 
Till Pamela 
Jag köpte detta vin som jag fick tips om 

(null)

Har ni testat det ?? 

Det ska bli mysigt att ses på lördag 💕

Nu har Kalle , Frida och Elin åkt till Gili öarna och Trawangan 
Där ska det vara jätte vackert 

(null)

Tog en bild från Google 

Kalle har inte skickat några bilder än mer en den här snappen 

(null)


    Hahaha   Sötnosar ❤️

Hoppas han uppdaterar lite i morgon 

Nu är jag sjukt trött //  Love Maria

Bye bye 💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0