Lördag

Hej blogg vänner  👋 

Hur har ni det ?

Min lördag har varit lugn 

Vi tog det lugnt i morse , jag gick inte upp förs 7 i morse 

Vid 9 åkte vi till biltema och lämnade tbx lite saker som vi inte behövde till Kalles bil 

Lite stålars tbx är aldrig fel 👍

Sen gjorde vi lite ärenden och sen gick vi hem till Max och Olivia och hängde lite 

Linton och Sandra var på lunch 

(null)

    Sötnöt ❤️❤️❤️

Efter Max så åkte vi och handlade lite små saker till kylen . 

I dag köpte jag ett par svarta Manchester byxor och några bas tröjor ( svart & vit ) och ofta när jag köper nytt så gör jag i ordning i mina garderoberna och jag konstaterade att jag redan hade 7 par svarta byxor  Hahaha men dock inga Manchester 

Kattis min gamla kollega och vän ska hjälpa mig att sy upp dom på måndag på sitt jobb 
Snällt 👍 dom var väldigt långa i benen 

Jag fick ihop en liten påse med kläder och plånböcker till Kattis också under renset! 


En sämre nyhet kom i brevlådan i fredags från vår nya hyresvärd 

Vår inflyttning är framflyttad 
4 månader 

Bygget är försenat !!  från egentlig inflyttning 1/2-21 så blir nu inflyttning 1/6 -21 

Ja ja 
Vi kan inte påverka bygget , bara gilla läget 
Det positiva är att vi hinner spara mer pengar till inredning . 

Den 2/3 skriver vi kontrakt och tittar på tillval och färgval 

(null)


......

Nu har vi precis ätit middag , det vart fisk med hollandaisesås 

(null)

(null)

(null)

 Kalle mår toppen, vi har snappat några ggr i dag 
❤️❤️
I morgon åker han till ubud ( vet ej stavning ) 
Där blir det massa äventyr , 
bla monkey Forrest 

Om några dagar blir det några av ghili öarna 🌴 

Nu blir det chill resten av kvällen 

I morgon söndag är det kp kl 11.00 och nästa Kp kl 13 
2 st men skönt att ha 2 klara på en dag 

Sen ska jag laga 3 maträtter 

Det blir : 
kyckling med pepparrot 
Korv stroganoff 
och 
Kassler med curry sås 

Plattan i mattan 

Vad har ni för er ??? V

Love Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0