Nathan

👋 

Hej ,  hoppas ni mĂ„r bra ?

Jag har haft en toppen bra mĂ„ndag med nĂ„gra utmaningar men det Ă€r det som gör mitt jobb roligt ,  jag trivs sĂ„ jĂ€kla bra pĂ„ jobbet .  Frihet under ansvar och mĂ„nga goa klienter 

Just nu tvĂ€ttar jag och vĂ€ntar pĂ„ farmen 
Vad hĂ€nder mer : 

I helgen som  kommer ska vi ha middag hĂ€r med Max med familj , dom har önskat sig salami fylld kyckling med pesto pasta 🍝 

Den 20/2 fyller min Ă€lskling Ă„r , vi fĂ„r se vad vi hittar pĂ„ 

Den 29/2 kommer Pamela hit pĂ„ middag & vin 

Pratade med Kalle och hans brittiska kompis Nathan i gĂ„r , dom var pĂ„ pub runda delux och kom hem 10 i morse 

Dom skickade 2 bilder ❀

(null)

Denna bild skickade Nathan till mig 
Han skrev att Kalle sagt till honom att jag lagar vĂ€rldens godaste mat och att jag skulle bjuda Nathan nĂ€r han kommer hit och hĂ€lsar pĂ„ 
Kalle hade ocksĂ„ sagt att han skulle fixa en snygg svensk tjej till Nathan 

Hahaha 

Kul att dom hittat varandra och reser ihop nĂ„gra veckor 


(null)

    Tydligen Ă€r tjejerna galna i Kalles lĂ„nga blonda solblekta hĂ„r . 


Hahaha  â€ïž

I morgon ska dom besöka killing Fields 

NĂ€ nu börjar farmen , det blev ett kort inlĂ€gg 

Love Maria ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0