Tisdag 18/2

Tjo folket 

Full rulle i dag  tisdag och i går måndag ! 

Måndagen flöt på bra , det vart några avbokningar så jag hann att göra en utbildning också om våld i nära relationer , den kursen skulle vara klar 31/3 så check på den ✔️

Fick massa annat gjort också / skönt 

Vi åt skinksås till middag 

Henning var inte hemma förs 20.00  ,  Han jobbade över några timmar och sen åkte han och fixade det allra sista med Kalles bil 🚗 hos Björne 
Nu är Kalles bil lagad , klar och besiktigad , de 2 tvåorna är släckte . 

Check ✔️


(null)


På söndagen åt vi stek 

(null)

  Smutt 

I dag tisdag var det jobb, personalmöte  och på lunchen åkte jag och tog 1 timmes Thai massage 

Jag fick ju en massage av Henning i alla ❤️ dag present , 

Det var nog den bästa och skönaste massagen jag fått Ever .  jag ska tillbaka till henne om  14 dagar , jag ska försöka ta 2 timmars massage i månaden om jag har råd . 

Finns inget bättre , 

Jag är ordentligt knådad och mör just nu 
Aj aj aj va hon fick loss massa spänningar 
Bästa jag vet ......

En väldigt bra dag . 

I dag när jag kom till kontoret hängde en fin lapp på vårt kontor , 
En ny kollega hade skrivit den till mig 

(null)


Tack snälla Sandra ❤️
Vi har endast träffats ett fåtal ggr men vi har klickat . 


Jag har precis pratat med Kalle , han startade sin resa från Kambodja till Bali i morse 6.30  
( sex timmar före oss )  och han landade kl 16 svensk tid och 22 Bali tid 

Han hade en kille som hämtade honom på flygplatsen och som körde honom till hotellet 
Den killen kände Nathan
 ( killen Kalle lärt känna under Asien tiden ) 

Nu har Kalle skiljts sig från Nathan och Nathan och åkt själv till Bali men på Bali känner Kalle 6 st olika personer 

2 tjejer , 2 svenska killar och 2 andra svenska tjejer men alla är på olika öar 🌴 i Bali så Kalle ska försöka träffa alla under sin tid i Bali 

(null)
 
Kalle och Nathan x 2  kommer träffas igen 
Kalle ska åka till Brighton i sommar och träffa dom och dom kommer till oss i sommar 


(null)

(null)

Rätt Avis på Bali ❤️❤️🌴🌴🌴 ha så kul älskling 

Jag önskar er en fin tisdag // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0