Onsdag morgon 5/2

Hej 

Trött tjej här ,  hur mår ni ? 

Dagarna går 

Jobb i måndags , dock slutade dagen med punka på bilen i västerhaninge , jag fick ringa bärgaren och han körde mig till en däckfirma i Vendelsö 

(null)

Mindre skoj , fler utgifter ,  hat på bil just nu . 

Efter bilfirma så åkte jag till FT , mitt gamla jobb . Jag skulle lämna klädpåsar till Kattis och passade samtidigt på att hälsa på alla , det vart kramkalas 

När jag kom hem så låg ett brev från djursjukhuset att sunes urna finns att hämta , jag ska hämta den i helgen 
Absurd känsla ..  usch 

(null)

  Min älskade , saknar dig så sjukt mycket 
❤️


Här hemma hinner man inte så mycket 

Jobb i dag och kp uppdrag på kvällen 
Torsdag , kurs hela dagen i kommunhuset 
MI - motiverande samtal 
9-16 
På kvällen kp uppdrag 
Fredag jobb och laga bilen / bromsok och bromsskivor 

Helgen - utgång 

I söndags åt vi fläsk med löksås 
Oj oj oj va gott det var . 

I går gjorde vi skinka, stekt potatis och ägg 🥚 

(null)

(null)


Avslutar med en bild på mina älsklingar 

(null)
 
         Olivia   Och  Linton 

fick ett sms i går med den här bilden 

(null)

Tack  Kattis ❤️❤️❤️

Nä nu ska jag borsta tänderna , och åka till västerhaninge 💙

Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0