1/1-20

Borta bra men hemma bäst  men jag är jäkligt glad att vi slipper getto brandbergen dessa nyårskvällar 

Alla dom jag har pratat med i dag har sagt att det har varit så jävla mycket stök här i bb i går och i  natt. 

Kaos uppe vid brandbergsskolan , snorungar som
Skjutit mot människor och hundar och dom hette inte Björn och Peter om ni förstår !!!!

Brand i skolan osv. 


Max fick ringa polisen i natt vid 2 då det sköts raketer 🚀 utanför deras fönster och en flög rakt mot deras fönster , typ ett gäng på 12 personer som gick Bananas utanför dom . 

Just nu i skrivandes stund så skjuts det här i bb
Jävla idioter .  Hoppas hoppas något händer er ,,,era jävlar 😭

Annars är det mysigt att vara hemma , lgh var lika fin som när jag lämnade den i måndags 
Kalle e grym 
När vi kom hem så stoppade han in den sista disken  i diskmaskinen och allt var tipp topp.

Vi har tittat på den nya filmen angel has fallen med Gerard  Butler med kalle
Helt ok 
Sen låg vi i soffan och pratade om Sista checklistan med kalle innan avresa på måndag . 

(null)

Till helgen ska julsakerna ut .

(null)

Våra fina barnbarn 😍

Nu är det fullspäckade dagar framöver 

Torsdag - jobb BS
Fredag - jobb  BS 
Lördag - jobb (KP) , bio på VIP heron med kp och H & K 
Vi ska se nya Starwars 
Söndag - avskeds middag för kalle & Jennifer med vår familj och Sandras 
Måndag - jobb (KP)  sen lämna kalle på Arlanda 
Tisdag - jobb HT 

Sen händer det lite annat skoj men det håller jag för mig själv 🤗
// 

Jag hoppas ni har haft ett fint nyår och att erat 2020 blir toppen 

All kärlek till er// Maria 🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0