2020

Hej 

1:a dagen på det nya årtiondet 
Det känns skumt att skriva 2020
Men coolt ✌️🙏

Nu lämnar jag 2019 bakom mig , 

2018 var ett super år och 2019 var sådär faktiskt , 
Jag & Henning har haft ett bra 2019  

det bästa som hände var att Linton föddes 26/9 men sen har okt, nov, dec varit väldigt tunga , mycket som hänt . 
Gråtit massor , varit och är besviken på annat, 
Mycket ångest och oro . 

men jag har bestämt att 2020 ska bli ett bra år , 
Jag lämnar alla dåliga energier bakom mig och går vidare . 


Jag ska försöka jobba mycket, träffa mina vänner mer , vara mycket med min familj , spara lite pengar till vår kommande flytt 
Försöka tänka mer på mig själv , göra roliga saker som ger energi och njuta av min älskade H 

Om 5 dagar åker Kalle ifrån oss i 3 månader , det blir skoj för honom men säkert lite oro för oss och jag och H är för första gången sen vi vart ihop helt barnlediga hemma . (27 år ) 

Skum känsla 

Ja ja  detta var ett snabbt inlägg för nu ska vi snart checka ut från hotellet . 

Vi har inte hört en smällare sen vi kom hit i måndags ,
 vi sov vid 12 slaget i går men vaknade till då vänner och familj började ringa runt 00 
Men jag satte på ljudlöst och sov vidare .

Gott nytt år på er 

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack för det här året //  ❤️❤️❤️

(null)

Kenneth, zappa och Sussie skickade fina bilder och hälsningar från Öland 

Mina gamla ungdomar skrev i natt och önskade gott nytt

Svärföräldrarna ringde 

Flera vänner sms ade 

Max och Sandra ringde och skickade snap 

(null)


Jag älskar er allihopa , ni vet vilka ni är . 

Nu kör vi , 2020
Here i come

😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0