9/1-20

👋 hej pĂ„ er . 

Jag har inte haft tid med bloggen , jag har jobbat de sista kvĂ€llarna och dagarna bara springer i vĂ€g , det Ă€r fix i vanlig ordning nĂ€r det inte jobbas  och sĂ„ var jag pĂ„ lunch date.

Innan jul vart jag erbjuden ett lĂ€ngre vik pĂ„ jobbet ( hemtjĂ€nst )  men tyvĂ€rr dagtid sĂ„ jag var tvungen att sĂ€ga nej ...

Jag vĂ€grar sĂ€tta in Sune pĂ„ hunddagis . 
SĂ„ jag fortsĂ€tter som timmis pĂ„ kvĂ€llar ! 


I kvĂ€ll Ă€r jag ledig och jag lĂ€ngtar efter min gubbe dĂ„ vi inte har setts sen i mĂ„ndags . 

I kvĂ€ll ska vi mysa . ❀

(null)

HĂ€romdagen gjorde jag biffstroganoff
Och nu pĂ„ fm gjorde jag kyckling med pepparrot 
Det ska bli gott i kvĂ€ll đŸœ


(null)

Passions frukt Àr sÄ gott i smoothie.


ASIEN
Kalle Ă„kte ju i mĂ„ndags , den första flygresan Sthlm-krabi ( 10 Tim ) gick fint sen hade dom ett litet propellerplan till koh samoui 
( 1 timmes flyg) 
Det hade varit vĂ€ldigt hoppigt och Jennifer vart livrĂ€dd . 

Men allt Ă€r bra och nu Ă€r dom i koh phangang tror jag ( vet ej stavning ) i gĂ„r var dom pĂ„ djungelparty och i kvĂ€ll Ă€r det ful moon party 
( vÀrsta draget )

Dom bor för ungefĂ€r 150 kr natten och natten till i dag sĂ„ bodde dom pĂ„ ett hostel  ( Kalle & Jennifer) och dom delade rum med 3 andra tjejer . 
Först hade Kalle lite Ängest för det men i dag
Skrev han att det var Nice , det vart lite kollektiv kĂ€nsla . 

Dom snappar sĂ„ man fĂ„r hĂ€nga med pĂ„ resan ❀
Hahaha sĂ„ Avis , saknar skitungen redan ❀
 
Jag jobbar fredag och söndag x 2 sĂ„ vi fĂ„r se om vi ska göra nĂ„got mysigt pĂ„ lördag . 

All kĂ€rlek // Maria 👄👄






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0