Bil och Ko Tao

Tjo folket 

Vi kom hem för en stund sen , vi har varit ute hela dagen , vi var i Farsta och åt en god lunch , vi var på rusta och bunkrade lite , spolarvätska, avfallspåsar, hygienprylar mm. 
Vi tvättade av bilen och var på jakt efter en bil 

Jag ska köpa en bil till mig själv  😍

Jag fick nämligen fått ett superbra jobb erbjudande i torsdags , 



Jag vet ungefär vad jag vill ha men allt med bil innebär ångest . 

Jag provkörde 2 st i dag 

Jag prövade En Peugeot och en Renalt men jag kände nääää

Den andra bilen jag provkörde fick problem under körningen , växellådslampan började lysa och det knyckte till under körning så den bilen vart ju inte ens intressant efter det !!!

Usch 
Tänk alla problem med bilar .....

Jag vill ha en liten pruttibang Bang som är bensin snål 
Jag får milersättning från jobbet , alla turer mellan klienterna blir typ gratis  . 

Jag vill ha en golf, polo, Volvo, passat eller en liten peugote typ . 
Letandet fortsätter . 

Jag hade bestämt mig för en passat i fredags och vi skulle ha åkt och tittat på den i dag men bilhandlaren ringde och sa att den vart såld sent på fredagskvällen ( skit ) 

Jag jobbade i går kväll och hade en körrunda i kolartorp , Norrby och Vega 
Alla villor låg långt in i skogen , det var mörkt , slingriga vägar och så vart det glashalt men rundan gick bra 

I dag är jag ledig men i morgon söndag kör jag KP och hemtjänst på kvällen 

( jag kommer verkligen sakna hemtjänsten ) alla kollegor & chefer där är helt underbara och mina tanter & farbröder är så fina ,

Jag har verkligen saknat att jobba med gamla . 
Men nu måste jag nog välja bort det eftersom de andra jobbet är heltid 8-17 
....

I kväll blir det lugnt hemma , vi ska äta varma mackor . 

Kalle kom till ko Tao i dag ..  han mår fint efter några dagars festande , på ful moon party kvällen kom han hem 9 på morgonen 😋 så i går var dom trötta . 

(null)


JaJA 


(null)


Avslutar med en bild på min tjej , jag har inte sett Olivia på en vecka , saknar ihjäl mig men i morgon ska vi ses en stund mellan mina pass 

Love IA 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0