Farväl älskade vän ❤️🙏😇

Hej på er 

Jag är helt förstörd och kommer inte orka skriva om allt nu men min frånvaro Beror på sorg 

I går fick vi säga hej då till vår älskade Sune 
Jag är helt förstörd , jag bara gråter och 😢 

Min fina , trogna söta Sune
Mattes skatt och trygghet 
Jag älskar dig så mycket 

Sune vart sjuk natten mot måndag och natten mot tisdag så kunde han inte stå på bakbenen 
Vi åkte in med honom i går morse till Bagarmossen och han undersöktes hela dagen , 
Jag pendlade mellan jobbet och djursjukhuset och Henning satt med honom hela dagen 
 
Dom tog prover , röntgade och kollade med UL 


Vid 16 ringer Henning mig och gråter och ber mig komma in igen och han hade fått besked om att Sune hade cancer  mm

Han hade även dåliga njurar , infektion och atros 
Veterinären sa att hon inte visste hur han kommer klara sig vidare efter operation mm och operation kunde inte ske förs han behandlats mot allt annat 
så vi fick ta det sorgliga beslutet att låta han somna in 

Jag har grinat snart i 2 dagar , hela Dan i går mellan mina klienter , oro hela dagen 
 , ännu värre vid beslutet och när han somnade in i mitt knä och när jag kom hem så bröt jag ihop totalt 

Fy fan , hur ska jag klara det här ?

Brutal panik i hela kroppen , han är så saknad och jag bryter ihop ständigt 
Jag är så ledsen 

Ååååå vad jag saknar dig killen ❤️😥

(null)

Tänt ett ljus nu på kvällen 

(null)

(null)

Sista farväl 


(null)

Vi behövde ringa Max och Kalle 
Max var helt förstörd och Kalle skrek i telefonen från Thailand 

Nej  nej nej mamma nej !!  

Båda killarna fick säga några ord till Sune på FaceTime och han lyssnade 
Dom sa att dom älskar honom .


(null)

(null)

Nu får ljuset lysa för dig älskling ❤️
Tack för dessa fina 10 år med dig 🐾🐾

Jag saknar dig så mycket , jag skulle göra allt för att få ha dig här 
I skrivandets stund forsar tårarna . 

Farväl Sune 🍁🍂


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej men fy fan vad hemskt 😭😢
Beklagar såååä mycket! Förstår att sorgen är enorm, tillåt er själva att sörja nu ❤️
All kärlek till er alla.
Sov gott fina Sune 💙💙

Svar: Tack ❤️❤️❤️😢😢😢
Ia None

2020-01-23 @ 19:28:51
Postat av: Anonym

Så ont att läsa att eran älskade Sune har somnat in😥 vet att det är ett svårt beslut man måste ta, men man gör det för sin älskade hunds bästa.
Fick själv ta det beslutet i oktober när våran älskade 12åriga godhjärta fick cancer i noshålan. Har läst din blogg nu i nåt år och är det något man har förstått så är det att både du och Henning har gett Sune så mycket kärlek och omsorg
Kram till er båda🧡.

Svar: Tack ❤️🐾
Ia None

2020-01-23 @ 23:12:02
Postat av: Anonym

Så ont att läsa att eran älskade Sune har somnat in😥 vet att det är ett svårt beslut man måste ta, men man gör det för sin älskade hunds bästa.
Fick själv ta det beslutet i oktober när våran älskade 12åriga godhjärta fick cancer i noshålan. Har läst din blogg nu i nåt år och är det något man har förstått så är det att både du och Henning har gett Sune så mycket kärlek och omsorg
Kram till er båda🧡.

2020-01-23 @ 23:12:03
Postat av: Anonym

Så ont att läsa att eran älskade Sune har somnat in😥 vet att det är ett svårt beslut man måste ta, men man gör det för sin älskade hunds bästa.
Fick själv ta det beslutet i oktober när våran älskade 12åriga godhjärta fick cancer i noshålan. Har läst din blogg nu i nåt år och är det något man har förstått så är det att både du och Henning har gett Sune så mycket kärlek och omsorg
Kram till er båda🧡.

2020-01-23 @ 23:13:03
Postat av: Jossan

Gör så ont i hjärtat att läsa😭❤️🐾🐾🖤Beklagar igen Maria❤️ Mina tankar går till er i familjen🙏❤️ Lilla fina Sune vila i frid🐾🖤🐾

Svar: Tack fina Jossan
Ia None

2020-01-24 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0