Lördag, frukost på clarion

Hej 

Lördag morgon och ytterligare en jobbig natt 

Vi kom precis hem från clarion sign hotell 

Min granne jobbar där och hon träffades oss i porten i torsdags kväll och såg att vi var ledsna och vi berättade om Sune , hon var jätte förtjust i Sune och har själv nyligen tagit bort sin hund så hon förstod vad vi gick igenom 

Hon sa att hon ville bjuda oss på frukost inne hos henne så vi fick frukost kuponger 

Hur gullig är inte hon ?

Tack Pamela ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Mysigt 

Sen satte vi oss i bilen och körde hem 
Så fort jag ska hem så får jag panik 
Började stor tjuta i bilen 
Jag har så jäkla svårt att komma hem när han inte finns där 
Usch 
Den här jävla ångest känslan 
Jag fryser och skakar hela tiden 

Jag ska inte trötta ut er med mitt tjat 

Trevlig lördag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0