Måndag den 13/1

Tjenix 

Hur mår ni ??

Här hemma är det en tråkig vanlig vardag !!

 i går söndag jobbade jag med KP och kväll HT , det var ett soft pass med bra kunder 
( gulliga ) jag var hemma 22.30

Sen hade vi mos gänget som nu får heta mols gänget 
Max, Olivia, Linton och Sandra 

(null)

(null)

(null)

Vi åt äppelpaj och surrade skit och vi mös med barnen ❤️



I dag måndag jobbade jag på fm . Handlat , varit på apotek , gjort fisk , tvättat och fixat med papper etc , 

(null)


Ändringar ;

Ang bil , vi har tänkt om eller Henning rättare sagt 
Han sa att jag kan ha vår Audi så fixar vi Kalles bil som står avställd i garaget till H  .
 Kalle kommer inte behöva sin bil förs om 4-5 månader ändå 

Så Henning tar passaten till sitt jobb 
Jag tar Audi på mitt jobb 

Vi behöver ställa på Kalles bil , vi behöver byta till vinterdäck , vi hittade 4 för 1200 kr 
Vi ska byta bromsok ( 1400 ) lagas på onsdag 
Besikta bilen och betala skatten 

Så det blir runt 5500 tror vi ,
 Kalle kommer betala lagningen mm när han kommer hem från Asien men resten tar vi eftersom vi lånar hans passat  sen köper vi en  bil till mig i maj . 

Nu känns det så stressigt att hitta en bil bara för att vi måste 🚗


———

Jag saknar min Kalle , vi pratade lite i dag 
Mycket tankar . 


   ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nä nu ska jag lyssna på Rättegångspodden  och sen sova 
Trött tjej 👧 

All kärlek // Maria 🥰



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0