Nu så ..... P bot och krabi

Hej finisar , min blogg pajade häromdagen och blogg support har Fixat det nu ....
Äntligen 

Känns lite sådär då flera inlägg och bilder från bildarkivet har försvunnit  
Trist 
Och mitt minne är som Doris i hitta Nemo , jag minns inte vad jag gjort detaljerat  sen den 16/1  då det sista inlägget är publicerat . 

Jag använder ju bloggen för att minnas saker som en dagbok och jag kan inte minnas bakåt i tiden , Det händer alldeles för mycket just nu 😂😂 rörigt 




I måndag så startade jag mitt nya jobb, det är verkligen jätteskoj och massa utmaningar och mycket mycket mycket dokumentation. 

Min hjärna går på högvarv och jag har sovit väldigt dåligt de sista nätterna då jag analyserar dagarna och antecknar vad jag ska komma ihåg .  Som min dr säger 
Min hjärna brinner ...

Jag jobbar massor från telefonen då det skickas Mail och sms konstant och det sker i min bil mellan klienterna

bilen är mitt lilla minikontor , bilen har allt utan sekretess papper som ligger på kontoret , så därför blir det några vändor in på kontoret när det finns tid över och det är där allt dokumenteras . 

Det känns väldigt annorlunda att vara bilburen dagtid , nu kommer jag inte förbränna en ända kalori längre . 
Undra hur mycket jag kommer öka i vikt ? 
Oj oj 🤔🤔😥😥

I dag åkte jag på en böter , Fan också 
Jag missade en skylt att det var parkeringsförbud 11-15 
Fyyyyyyyy va klantigt ,  känns tungt men jag gör nog inte om samma misstag igen och detta är min första böter sen jag fick körkort . 


Annars da :

(null)
Sune har varit magdålig sen natten mot måndag , stackarn 
Han har haft sån diarré 


Kalle är i krabi nu , dom kom dit i går ! Han reser just nu med 2 tjejer från Göteborg 
Ellen och Laura  som han lärt känna på resan 

(null)

Min fina kille❤️❤️❤️

(null)

Han älskar krabi och det finns massor att se .
Kalle är skit dålig på att skicka bilder och han hör knappt av sig . 

Han är motsattsen mot Max som ringde varje dag från Asien .  Kalle får man typ efterlysa 
(Han har inte tid säger han ) 
Tråkigt tycker vi ! 😞

Max har klippt av sig sitt långa hår 
Jag tycker han vart jättefint men han ångrar sig 

(null)

(null)

Määääzzzi 

(null)

Nä nu säjer jag hej då !!   👋 
Jag är jättetrött 

Go kväll alla fina blogg vänner 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0