Söndag 26/1

Go söndag 💕

I dag har vi haft lilltjejen här 

Vi hämtade Olivia vid 9 och lämnade henne vid 14 🙏

Vi ville hänga lite med henne för hon skänker så mycket glädje när allt är så ledsamt 

Man har så roligt med henne ,  man skrattar och kramas om varannat 
Mysigt 

Vi var på biltema och på Ica maxi , hon fick köpa en docka som hon lekte med här hemma 

Vi läste böcker och tittade på youtube och hon hjälpte mig och farfar och lagade mat 

Vi lagade 2 rätter så vi kan varva under veckan med luncher och middagar 

Vi gjorde enchilada och stekt potatis med fläskkotlett 🥩 

(null)

 Kvällens middag 🥘 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mys med vår älskling / ❤️❤️❤️❤️
Tack för att du finns ❤️❤️❤️

Nu på eftermiddagen kom syrran över, vi satte oss i köket vid sunes bild och tänt ljus och blommor och grät och pratade om tiden med Sune 
Annicka var som hans extra mamma när vi var bortresta 
Dock så har dom missat varandra sista tiden men förra helgen mötte vi Annicka och Ronny ute på gården och Sune vart så glad när han träffade henne , han pratade med henne på sitt sätt ❤️
Annicka tolkade så att det var som om han sa hej då till henne 😢😢

Jag fick en blomma , ett USB minne med bilder på Sune och choklad och ett kort 
Tack det värmde ❤️

(null)

🐾🐾🐾

Pk vår fina pk knackade också på balkongdörren i går , han kom med presenter till mig och ville muntra upp mig 

Hur gulligt 

Pk är vår extra son och bästa kompis med Max 
Han har funnits i vårt liv sen dom var små 
Den kramen jag fick av honom i går värmde 

(null)

Tack Pk och Nadja ❤️


Min helg har varit så ledsam och jag har så svårt att samla tankar och tänka klart , jag har en sån ångest i bröstet så i går tog jag en stesolid ( lugnande ) för att trycket i bröstet skulle släppa , det vart lite bättre under kvällen 

(null)

  Mitt helg face , usch 😥 

 I morgon är jag ledig , jag var tvungen att ta ledigt i morgon för jag ska på en rättegång 
( inte så bra 2:a veckan på jobbet ) men inget val 

Jag är kallad som vittne !

 Tyvärr måste jag ta en hel dag ledigt då vi inte får ta ledigt halvdagar 👍 

Så i morgon väntar också en jobbig dag men jag får iallafall  lite sovmorgon om jag kan sova 

Jag har sovit ca 26 timmar sen förra söndagen  jämfört med 56 tim/v 

Jag har inte sovit i min säng sen i onsdags 
Jag har tvättat allt i sängen  så nu är Sune dofterna borta  så vi får se om jag kan sova där i natt 
Annars blir det soffan igen 


(null)

   Sunes och min säng ( och lite husses ) 😂

Sune låg alltid på husses sida ( vänster ) och jag på höger ❤️


Vi har börjat städa bort hans saker , jag slängde hans fårskinnspäls , vi har skruvat ner hans hund krok där koppel mm hängde , mattor är tvättade ,filtar och Henning drog bort allt tyg i soffan och körde i maskinen så nu är soffan ren från plutten päls 
Hundgodis och leksaker ligger i hans låda 

Det är hans stora hink med hundmat som är kvar och varning för hunden på staketet utomhus  , 
jag ska ta bort det någon dag när jag orkar . 

 
Hoppas saker snart lugnar ner sig , det känns som man ska klappa ihop vilken dag som helst!

Men vi har sörjt och pratat mycket i helgen och i dag fick Olivia oss och må bättre ❤️
Tack för det Lillfis .

Nu till något roligare : 

Kalle är på Pi Pi Island , han har det superbra och trivs som bara den 

I dag hyrde dom en båt en hel dag för 600 kr 
Dom har snorklat och myst 

I dag anländer hans vän till krabi så jag tror Kalle ska åka dit vilken dag som helst och möta upp honom 
Han tar dagarna som det kommer 

Kalle är grym och jag är så stolt över honom som reser själv 
Det är min grabb det ❤️❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 
Underbara bilder / jag älskar dig ❤️ 

Nä nu ska jag kolla lite tv // Love Maria 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0