Starwars

Hej

Vi kom nyss hem från Heroncity
Vi var och tittade på nya starwars,  jag är ju inget jättefan men det är mysigt att gå på bio och äta snacks i VIP soffan .

Vad har jag gjort mer i dag ? 

Jag har bytt alla gardiner, bytt mattorna , tagit ner julsakerna i källaren och jobbat 
(Kp) och Henning tog ner granen 🎄

På heron åt jag på tacobar igen , grabbarna tog donken 

(null)

  Smutt 

(null)

  Våran egna starwars kille 🥰 Linton the man 

Nu blir det mys i soffan eftersom jag inte är på
Top!!

i morgon ska jag hjälpa Kalle med det sista inför resan !!   

På söndagskvällen ( i morgon ) blir det avskedsmiddag med våra familjer , 10 vuxna och 2 barn 👶🏻   Mysigt 

Nä nu ropar gubben , 🦋

Tjo Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0