Svenska hamburgerköket

Torsdag kväll redan , den här veckan sprang i väg , jag måste ge mig en klapp på axeln att jag klarar av att jobba dessa dagar ,😢

I går jobbade jag , sen var jag och gjorde ett nytt passerkort och efter det så skulle jag köra bilen till Björne ( Hennings bror ) som har verkstad i skarpnäck ! 
han skulle byta hjullagret i vänster fram 

Jag vet faktiskt inte hur många jävla 1000 tals kronor vi lagt på bilen sista tiden och när jag hämtade bilen i går kväll så säger Björne att mitt bromsok i höger fram behövs också bytas 
( vi bytte vänster fram för ett tag sen ) 

Fan jag bryter ihop 
När ska det ta slut .....

Ja ja 
Nu har jag tid för det nästa fredag och Kalles bil ska också fixas nästa vecka
Det ska :
Sjystera halvljus på ena framlycktan och svetsa några hål på avgasröret, 

2 st 2:or på besiktningen , när det är klart så släcker Björne 2:orna när han är auktoriserad för det , 

Medans vi väntade på att Björne skulle bli klar med bilen så åkte vi och käkade på svenska hamburgerköket i Västberga 

(null)

(null)

(null)

Smarrigt . 
Vi hann även att åka förbi Årsta och titta på vårt lägenhetsbygge och besöka Martin & servera 
Vi köpte fryst oxfilé för 149 kr kg så det blir vår middag fredag & lördag 

🤤🤤

Vid 20 tiden i går ringde Max och Sandra , dom behövde åka in med Linton då han varit väldigt förkyld under en längre tid , men igår var han medtagen och 40 g feber , 
Dom frågade om Olivia kunde komma hit och sova över , självklart fick hon det .

Vi läste bok och lyssnade på Pippi vid 21.15 och sen somnade både hon och jag 
Hon sov hela natten , jag sov ca 4 timmar 

Jag sover ca 4 timmar per natt nu för tiden , riktigt jobbigt 

Jag väckte henne 6.15 i morse , vi åt frukost i soffan innan det var dags för förskolan och jobb för mig 

(null)
Mysigt att ha henne nära ❣️❣️❣️


Kalle sa hej då till sina tjejkompisar i morse i krabi och drog tillbaka till pi pi och där har han nu mött upp sin polare från coca cola 

Dom har skitkul , kvälls fest just nu , kl är 01.30 där nu på natten 
Jag fick nyss en snap 


Kalle skickade dessa 2 bilder i dag 

(null)

(null)

Nä nu är det farmen ,  god natt på er 

// Love M 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0