Tisdag & Asien ensam

Hej på er 

Jag har haft En bra tisdag men med lite turbulens och klump i magen   ! 

Hur har ni haft det ? 

Jag har duschat Sune i dag , fixat med lite viktiga papper, tvättat , varit på maxi , 
H har blivit dålig men han jobbar ändå och han var i nynäs och hämtade vinterdäck till passaten i kväll 
Grym / ❤️


Ang Kalles Asien resa ... 
det har blivit ändringar 

Kalles reskompis vill hem , hon mår Inge bra och hon har grym hemlängtan och den känslan kom redan efter 2 dagar , nu har hon bestämt sig för att åka tbx till Sverige,  
i morgon börjar hon resan hem från ko Tao mot Bangkok och sen Finland 
( mellanlandning) och sen Sverige . 

Detta innebär att Kalle blir kvar ensam i Asien !!

för mig som mamma så känns det skitjobbigt 
Och Kalle tycker väl det är lite läskigt men han vill stanna och resa runt lite själv , detta har ju varit hans dröm 
Jag fattar att han vill fortsätta men det känns sådär att veta att han är ensam .....

Han träffar ju massa folk hela tiden men nog hade det känns bättre om han hade en kompis med sig . 
Men han e tuff , han reder sig min älskade unge ❤️

Just nu hänger han med 2 svenska tjejer och Jennifer sista kvällen 
Tjejerna stannar några dagar till 

(null)

Kalle säger att han e cool med situationen och då måste jag tro på det 

Det viktigaste är att J får åka hem om hon inte mår bra och att Kalle får fortsätta sin dröm resa  som   han sparat till ..... det är han värd 
Jag vill bara att han ska må bra och inte känna sig ensam 
Älskar dig lilleman ❤️

Fortsättning följer där också .......



Nä nu är den här tanten trött //  god natt
I morgon jobb 8-14.30 

Love IA 





Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså wow vilket bra beslut av Kalle! Han kommer inte att ångra sig! Jag önskar honom lycka till och jag hoppas och tror att han kommer hitta massa sköna människor att hänga med! Han kanske kan söka på något forum efter rese kompisar? Heja Kalle!

Svar: Tack 🙏
Ia None

2020-01-14 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0