Tisdag den 28/1

Hej blogg vänner 

Jag kom hem från jobbet runt 16 men jobbade en stund vid köksbordet , lite som jag inte hann på kontoret . 

I dag har det varit mycket administration, jag var på kontoret 9-12 

9-10 så dokumenterade jag i journalerna och drog ett nytt ärende med en kollega 


10-11 hade vi handledning 
( vårt team har 1 timme per månad med en helt fantastisk kvinna ) 
Med henne kan vi dra olika ärenden och få tips och råd hur vi kan vara behjälpliga på ett bra sätt , med henne kan vi dra precis allt , allt som nämns i det rummet stannar hos vårt team och hos henne , väldigt bra och nyttigt 😍 debriefing ( vet ej stavning ) 

11-12 varje tisdag har vi personalmöte 

Sen gick jag på lunch och vidare till klienter . 

Jag kom hem med jordens huvudvärk , 
Jag är helt färdig i huvudet efter all sorg och jag är inte mig själv . Jag kan inte sova och jag tappar ord och är typ förvirrad i omgångar 

Lite mycket i huvudet . 

När man kommer hem och det är tomt då får man som ett knytnävslag i magen 
Ingen gosig kille att krama 
Det är så tomt utan min bebis 

Och i dag blev det ytterligare ett slag i magen då det kom post från Folksam med ett försäkringsbrev för Sune på hans hundförsäkring ett år framåt !!!  
What 
Då pratade jag ändå med folksam dagen efter avlivningen och då skulle dom ta bort Sune ur systemet och ta bort mitt autogiro men något blev fel och i dag kom brevet som en käftsmäll 

Jag ringde dom och dom Bad så MYCKET om ursäkt 
Nu är det borttaget .

Ja ja 

I helgen har jag fått samla mig lite och gråtit floder , i går måndag var jag på rättegång , jag blev ju kallad som vittne men jag var väldigt tankspridd och minns nästan inte vad dom
Ställde för frågor 🧐 och nervöst var det då jag aldrig varit med om detta förut ! 
En erfarenhet rikare 


(null)


Kalle och jag pratade i morse , han ringde och ville prata lite , sån himla bra start på dagen att få prata med min fina son 

(null)

(null)

 Nu har han 2 dagar kvar med tjejerna Laura och Ellen , sen drar brudarna hem till Sverige den 30/1 

Just nu är dom i krabi 🌺🙏

Kalle har ändrats sig lite ang krabi och Phuke(resrutt)  

Han funderar på att dra till KoLipe själv först  en stund och sen åka till Phuket och möta några britter han lärt känna , dom har hyrt ett hus där från den 3/2
vi ska höras hur han gör , jag vill veta vart han befinner sig !! 
Älskade grymma lilleman 

Nä nu ska jag kolla housewifes och sen äta någonting 

All kärlek 💕 Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0