11/7

Hej och go lördag ♥️

Hur mår ni?

Jag ligger i soffan och små glor på vänner för tusonde gången 

Vad har hänt här da 

Torsdag - jobb och rättegång 

(null)

Jag vittnade mot några av dom
Som satte eld på bilarna utanför mig 

Jag såg 4-5 ungdomar men endast 2 satt i rättssalen 

Fredags - jobb och på eftermiddagen vart det kanon väder ☀️

Jag gjorde köttbullar i gräddsås när jag kom hem och sen mös vi i solen på plätten och drack några öl 

Jag fick en del färg på kvällen men inget som märks i dag 😂

(null)

 I morse hade vi en lugn morgon , vi gick upp kl 7 

Vid 9 åkte jag och handlade lite frukost mys som jag tog med till Pamela 

Vi åt frukost och sen började vi med mitt hår 

(null)


Lite uppfräschning innan semestern 

Här kommer före bilder 

(null)

(null)

(null)


Här kommer efter bilder : 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Alltid lika nöjd /  tack Pam ❤️🙏


När jag var klar i Hagsätra så åkte jag till bolaget och köpte vin till svärfar som fyller 80 i dag , han har bjudning i morgon .

Vi har gett pengar & vin 
Han vill köpa en bättre elgrill 

Jag handlade lite på maxi och sen hem för tvätt och matlagning 

Jag gjorde en av mina favoriter 🍽

Salami & ost fylld kyckling med pesto pasta 

(null)

(null)

(null)

  Smutt 

(null)

  Barnbarnen i skogen i veckan , plockade blåbär med Sandra , Max och deras mormor 




(null)


   Hittade en gammal bild på min älskling 
    💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

I morgon är det som sagt 80 års firande i nacka 

Det ska göras lite matlådor inför sista jobb veckan .

Måndag - fredag jobb

Fredag - hämta mamma och Vivvi för en helg här i Sthlm & BB 
Skämma bort tanterna ♥️



Måndag 20:e  - massage 

Förhoppningsvis sol under veckan så man kan börja med en bränna och hänga med barnbarnen  på stranden 

Onsdag - lashlift 

Torsdag - måla naglar  och packa 

Fredag - bo på clarion hotell Arlanda 

Lördag - vi lyfter 🛫 ( hoppas vi ) 

SEN SEMESTER på riktigt 

Ingen matlagning, ingen tvätt , ingen städning , inga matlådor , inget regn , siesta på dagarna , öl 🌴 🍺 kärlek 💕 shopping och go mat . 


En vecka kvar att jobba  , nu är det bara att kämpa 


Yeeeeeeeeee

ALL KÄRLEK//  Maria 🥰












Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Fin du är Maria🥰💇‍♀️💛

Svar: Tack Jossan ❤️❤️❤️
Ia None

2020-07-11 @ 23:10:54
Postat av: Therese

Du blev supersnygg i håret! Passar dig bra.
Vi mot mittemot tingsrätten där i flemingsberg. Det är nybyggda lägenheter tvärsöver gatan och där bor vi :)
Ha en fin söndag nu, det är du värd ❤️

Svar: Aha är det där du bor ❤️❤️❤️ tack , va mysigt ni har i nya vagnen 🙏👍
Ia None

2020-07-12 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0