Dag 1 på semestern

En skön första dag på semestern 

En lugn morgon , jag vaknade 6 

Vid 9.30 åkte jag mot handen på massage 

Asså den här kvinnan som har Thai massagen är så grym 

Detta var mitt 2:a besök och mitt 3:e blir på torsdag 

Just nu är jag så där efter massage trött 🙏
Lite ont i musklerna efter den grymma omgången 


(null)


  Efter massagen åkte vi och handlade och slängde grovsopor , 

Max med familj kom på en fika på eftermiddagen och sen åkte jag till stan och hämtade Kalle som kom från Göteborg 

När jag kom från stan hade Henning plockat undan och gjort middag 

En supergod bacon omelett 

(null)

Nu har vi precis kollat film 

The invisible man 

(null)


Filmen var jätte bra  och frustrerande 👍👌


 Summa sumarum en skön dag 🙏🌸☀️
Med halv taskigt väder på förmiddagen 

I morgon ska hela res packningen sköjas upp och sen lite pyssel hemma annars inga planer tror jag ??

Olivia ville sova här tisdag eller onsdag kväll , mysigt att få hänga med henne innan vi åker 


Sen är det full rulle veckan ut 🤪

ALL KÄRLEK// Maria ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0