Dag 2 semester

Tjena 

Kom precis ut från en skön dusch , jag rakade och skrubbade mig . Len som en baby stjärt 

Vad har jag / vi gjort i dag ? 

Vi startade dagen med en lång promenad  på 6.5 km , vi gick via Svartbäcken och ner till maxi och sen tbx till brandbergen 

Lite möra när vi kom hem . 

Vid 10 så startade operation semester tvätt 

Alla mina kläder är uppsköljda i sköljmedel så det doftar vanilj i hela hemmet 
Just nu i mitt sovrum hänger 15 klänningar på tork ( 9 helt nya ) och hela tvättställningen är full med shorts, toppar mm

Jag tvättade även mina näst nyaste sneakers i maskinen 
Mina Nike , dom vart som nya 👍

(null)


Mina adidas jag fick sist
  ( på min födelsedag ) ligger fortfarande kvar i kartong ( helt nya ) 
Nu ska dom äntligen få användas 

(null)

  Självklart kunde jag ha använt dom tidigare men jag tycker om att ha nytt när man ska resa i väg . 😍☀️

Skönt att allt doftar gott 😍

På eftermiddagen satt vi ute på plätten en stund , det blåste kalla vindar men skönt när solen tittade fram 
Kallt i juli 🥶

Vi har fått nya grannar bredvid oss och dom
För ett jäkla liv 🥺


Dom är 2 vuxna och 2 barn , barnen skriker och gråter hela tiden och föräldrarna gapar tbx 

Dom har vänner med barn över hela tiden och dom har suttit ute från 10-01 varje dag & kväll sen i lördags 

Vi är vana att det är tyst och skönt där ute men nu är det totalt kört !!

Grannarna högre upp klagade på dom i går kväll , dom skrek åt dom att nu får ni fan va tysta ni har fört ett jävla liv i 2 dagar nu 

Några andra grannar på våning 6 hade slängt vindruvor på dom i söndags kväll 

Hahaha  
Alltså  är det inte bara vi som tycker det är liv 

Vi har fått stänga balkongsdörren på kvällarna som annars står öppen dygnet runt på sommarn 

Men snart är det vinter och vi flyttar snart så det gör inte så mycket 😂😂🙁🙁😏😏

 nu på kvällen gjorde vi lövbiff med pommes 

(null)

Smutt 🍽

Vi har ätit mycket gott senaste dagarna 

Räktacos , kina mat och skinka , färskpotatis och legymsallad 

(null)

(null)

(null)

 Nä nu ska jag kolla lite tv 

Ha det bäst // Maria ♥️♥️♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0