Dag 4 / semester

Hej 

Jag är helt jävla färdig 

Det har hänt saker i ett sen kl  6 i morse 😏


I går kväll hade vi Olivia , det vart massa bus & lek . Hon och nya grannflickan saga 4 år fann varandra och dom hade superskoj 

Det var fulle rulle fram till 20 
Klockan 20.30 somnade Olivia på rotmos och vaknade 7 i morse 

(null)

(null)

 Mysigt 🌸

I morse fyllde jag och Henning i våra safe Cards som man måste fylld i för inresa i Spanien 🇪🇸 

Det var inte det enklaste och det var 5 olika sidor som skulle fyllas i och en var måste vi ha !
Det tog typ 45 min 

Sen åt vi frukost och lekte lite ,  vid 9 tiden lämnade vi upp Olivia till Max och Sandra 

Jag och Henning hade massage kl 10 och 11 

Efter det vart det handling . 

När vi kom hem var det full rulle 

Alla barn och barnbarn kom hit 
Vi ville hänga sista Dagen 


Henning och Max fixade med bilen , Max och Sandra ska ha vår Audi till Öland 

Sandra dammsög deras bil här utanför 

Barnen lekte 

Samtidigt som dom var här så packade vi , jag lagade 2 rätters mat 

Köttfärssås och spagetti till oss 7 i kväll och kyckling med paprika & chili 🌶 till Kalle 

(null)

(null)

Nu har alla gått hem  och jag har tvättstugan och fixar med det sista 

Jag är helt färdig ,  ont överallt trots massage 

I morgon bitti blir det sista fixet och dusch 

Vid 11.30 åker vi mot clarion Arlanda 
Och tidigt lördag morgon är det take off ✈️ 

Va rädda om varandra // Maria ♥️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullt ös medvetslös... kanske du ska vara rädd om dig oxå så vi kan få fortsätta att följa din härliga blogg🧡
Kram Carina

Svar: Japp 2 v nu blir det vila

Kram och tack 🙏
Ia None

2020-07-23 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0