Farfar 80

Hej 

Allt väl ?

En fullspäckad söndag 

Jag vaknade 6 i morse och kände för en promenad 

Jag åkte ner till Tyresta by kl 7 och gick bylsjöslingan ( tror jag den heter ) 

Lite obehagligt att gå i skogen själv kl 7 på morgonen men sååååå fridfullt och mysigt 

Jag mötte 3 st på 1 timma 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Det här var min och sunes promenad och det är också rundan jag går med en av mina kp klienter 

Jag har sån dålig kondis just nu så jag trodde ärligt jag skulle dö i backarna 
🤣🤣🤣 


Vid 12.30 tiden i dag åkte vi ut till Finnboda för att fira min svärfar och barnens farfar på hans 80 års dag 

Vi var väldigt försiktiga , vi satt i stora klubb huset och vi satt familjevis  , vid olika bord med avstånd , inga kramar mm då Gun och Jörn är 80 och över 

Det var jätte trevligt 

Dom bjöd på en fläskfilé gryta med potatis & sallad 
Sen vart det 2 sorters tårta 🍰 och massa kakor 

(null)

(null)

(null)
  
Min fina svärfar och världens bästa farfar 

(null)

(null)

 Min fina svärmor Gun och barnens bästa farmor 

(null)

  Peter ,  Max och Kalles kusin spelar fin musik på pianot 

(null)

(null)

(null)

(null)

Mmmmmm va  gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Paket öppning , samlade bla till en elgrill 

(null)

      Grattis  bästa  🥰

När jag kom hem så ställde jag mig och gjorde 2 maträtter till veckans matlådor 
Köttfärssås och makaronilåda 


Nu ska jag vila lite i soffan innan ny vecka börjar 

All  kärlek // Maria 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0