Heeeeeelg

Tjo 

Vaknade 6 i morse  och vaknade till detta 

(null)

En plockad ros bredvid mina morgon vitaminer 

Tack älskling ♥️



Jag klev upp och gjorde en smarrig kycklingsallad med ost och bacon mm till middag i kväll , det kommer räcka hela helgen 

Nu står en stor bunke i kylen 

Jobbade mellan 8-12 sen hade jag bokat 2 timmars thaimassage, det kostade en hel del men va värt varenda öre 😄

Nu är jag bra mör i kroppen och lite ont då hon tog i som satan ( det är det jag vill, ogillar massörer som duttar  )

Jag kände mig till och med smal i dag för när hon drog händerna hårt över ryggen så kände jag och hon varenda revben 🤣🤣
Och då har jag ändå tjocka krockkuddar på ryggen ( läs fett ) 
Då fattar ni hur hårt hon masserade 
Bindvävs massage delux 

Det var nog den bästa massösen  jag har haft förutom hon jag hade i belek förra året 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Hon hade massagen hemma i lgh , med egen ingång till massage rummet 

Jättefint och fräscht 🙏

Jag tänkte gå till henne en gång till på min första semester vecka . 

Nu väntar vi in Olivia , hon ska sova här 
Och kommer runt 19 .
Sandra ska festa och Max har Linton så då avlastar vi med en nattning och vi har gärna loppan 

Jag önskar er en fin helg 

// Love Maria 😍









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0