Ingen jobb helg på ett tag 🤗

Halloj 

Jag kom precis hem från jobb , ( KP uppdrag) och vet ni ?  Mitt sista kp uppdrag på 5 v. 
Yeeee

Jag har jobbat varje helg sen i november så nu har jag semester uppehåll med kp uppdragen  till v 34 

Jag har dock 2 v jobb kvar på BS  men nu går det åt rätt håll och jag är glad att jag inte har semester nu då vädret suger och det sög även förra veckan och nu ska det regna nästan varje dag i en vecka framåt ☔️ så jag jobbar hellre 😃

Helgen har varit toppen 💕 

I fredags hade vi bara mys hemma och Olivia sov här , hon kom vid 19 tiden 

(null)

(null)

(null)

Hon somnade tidigt och jag strax efter 
Jag Älskar att  höra henne snusa bredvid mig 

Hon sov till 6.30 ,  vid 7.30 gick vi till parken och lekte en stund i regnet 

Sen gick vi hem och gjorde oss i ordning för jag och H skulle in till stan och vi lämnade hem Olivia på vägen 

Det var mysigt i stan trots regn , jag fick 2 fina presenter och en av dom var en jättefin klänning från indiska 
En blå vit , lite som en kaftan 🌸🙏

I går kväll kollade vi serier , vi började på den nya danska serien blodsbröder 
Helt ok 
Vi åt  pasta kycklingsallad till middag 
( dag 2 )

I dag mös vi på morgonen , sen åkte jag och jobbade , jag och min brukare var på maxi bla 
jag körde hem honom och på vägen hem till BB  så var jag förbi Q8 för lite påfyllning av olja

 Nu håller jag på att laga mat ,  kassler med curry sås och ost med ris ( matlådor ) och lövbiff och pommes till middag 

(null)

(null)

Fullspäckad vecka väntar 

Jobb mån-fredag 

Torsdag - rättegång 

Jag är kallad som vittne till en  bilbrand här utanför mitt hus i januari 
3 bilar brann 

Jag kom precis ut  från garaget när ca 5 icke svenskar krossar bilrutor och  slänger in massa flaskor med brännbar vätska in i 2 bilar så det började brinna 🔥 

Jag skrek på dom och alla sprang i väg snabbt 

Jag såg inte jättemycket för  dom hade luvor , vissa hade sjal över näsa och mun och alla såg typ lika dana ut i sina träningskläder och säljar väskor  , jag kan inte peka ut någon speciell !! 
 jag vet inte riktigt hur mitt vittnesmål ska hjälpa , men kan man sätta dit någon snor unge så är jag glad , hoppas dom åker på kraftiga skadestånd för det kunde gått jävligt illa då bilarna står precis utanför fönsterna och här bor barnfamiljer och gamla 

Man vet ju redan nu att dom knappt får några straff så det känns lite fånigt att vittna 

allt gick jävligt fort och jag var ca 40 meter ifrån dom när jag skrek och ringde 112 så jag kan som sagt inte peka ut någon speciell 

När jag har pratat med några ungdomar som känner till gängen här runt omkring och som hänger i centrum så tror dom inte att det är ungdomar här från orten  men jag är inte lika övertygad . 

Det har kommit massa nya snorungar som bildar små gäng som inte är dom Gängen jag har följ och känner till ,  som man sett växa upp här under åren 🤔och känner ganska bra 

Vi får se hur det går ??   🙃



På lördag ska jag till Pamela och fixa mitt hår , det ska bli  semester fint och sen ska vi på 
80 års kalas 

Min svärfar fyller 80 och det blir partaj och middag 
🍾
Han önskar sig en elgrill 


Nu ska jag ta på mig en filt och krypa ner i soffan 

All kärlek 
Maria ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0